smil og opplett..

I går blei det en liten tur ned til 
OSNESSANDEN 
for å lufte hunden Leia og meg selv.
Ta det litt rolig etter injeksjon i ryggen 🙂

Steiner som smiler til meg er morsomt
Kan du se det?
At steinene smiler – har øyne, munn og nese ..
Og noen har de vakreste mønster og farger også er det hjerter..

Fint å rusle der og høre skvulp fra havet som slår mot land

 

~¨~    ~¨~

I dag tok vi turen over Gamleidet


En lengre tur – for må jo bare prøve å se om det er forskjell siden injeksjonen i går…
Skal notere rikets tilstand frem til neste kontroll i juni…
Krysser fingre!

Ser du den rekka med trær på toppen?
Den har fulgt meg i all min levetid
Og den har laget seg sine historier i mitt hode siden jeg så den første gangen
En karavan – hester og mennesker på vei mot noe
Og av og til tenkte jeg at det var Maria og Josef på vei mot Betlehem – barnetroen og fantasien fikk utfolde seg i bilen hver gang vi passerte  mellom Ulsteinvik og Hareid 🙂

 


Et ansikt  i stenen som jeg har passert flere ganger…

 

 

 

 

 

 

Fine turer – og man kjenner at man bruker kroppen

 

 

~¨~   stå deg vel   ~¨~

 

 #utetid #gamleeidet #osnessanden

8 kommentarer

    1. Der var det mange fine ansikter i steinene.😊👍🏻
      Den som leter han finner. Du er flink til å ha øynene med deg når du er på tur.
      Du får være litt forsiktig etter den injeksjonen.
      Kos deg masse i kveld!🌸

      1. Ja nå tar jeg det bittelitt mer med ro… krysser fingre for at det virker etter hvert… Skal notere ned det jeg kjenner på nå frem til neste kontroll i juni 🙂 Kan jo bli en hel roman det hahahah 🙂 God onsdag til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg