tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

God morgen til 1. oktober 2022

Det er så rart… tenk at det er kommet så langt på året
Tenker du det?

Det er hvite og gråe sjatteringer i skyene på himmelen
Været er annerledes i dag…
Men slik er det… livet og været…
Hjertet slår så lenge det kan

Det er ikke lenge til jul.. bare en tanke som kom flyvende
Men jeg lar den gå.. for meg er det lenge til – tenker ikke på det akkurat nå
Men tanken kom…
Flyvende
Julegaver.. phu… nei – grip dagen – kaffekoppen og slikt…Nå er det frukosttid!

 

Oktober er den ROSA ROSA ROSA måneden
RosasløyfeRosasløyfeRosa  sløyfeRosa sløyfe

 

DAGENS BLOGGERE:

Plass nr. 38 = LENALYKKE
Plass nr. 60 = FRILUFTSHEIDI
Plass nr. 86 = KEB

 

 

Hva skjedde 1. oktober årene før, her på blogg?

1. oktober 2015 – det blåser og regner

1. oktober 2016 – tilbakeblikk – Hellas – første uka i oktober

1. oktober 2017 – søndagstur på Runde i lag med Inguna

1 oktober 2017 – svevar

1. oktober 2018 – morgentur

1. oktober 2019 – juice

1. oktober 2019 – frodith har en utfordring

1. oktober 2019 – framsnakk

1. oktober 2019 – tyggisklyse i håret

1. oktober 2019 – selve livet

1. oktober 2020 – morgenturen

1. oktober 2020 – visner hen

1. oktober 2020 – ukens spørsmål…

1. oktober 2020 – ein dag

1. oktober 2021 – rosa oktober

1. oktober 2021 – inn i høsten – noe varmt

Dagen i dag har ennå blanke ark..

 

Stå deg vel

#1oktober

6 kommentarer
    1. JA, absolutt tenker jeg på denne tida som går og går. Og det som en trodde var i går var i fjor eller et anna år… Likte bilene dine og nyt lørdagen :).

    2. Hihi, ja hender jeg tenker at det snart er jul, ja…..! Men så er det endel som skjer før det lissom…. jeg blir jo farmor innen ei uke – prinsessa blir 25 – og så har jeg jo bursdag selv i november….! Ikke så flink til å begynne tidlig med julegaver – men har kjøpt to og laga en foreløpig! Ikke verst til å være meg altså! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg