Det blĂ„ser og regner ….

Hei!

SĂ„ er vi kommet til 1. oktober da 🙂
Synes dagane fyker avgÄrde.
Nesten som de fyker med vinden 🙂

 

Det er iallefall god kletĂžrk ute. Jeg har aldri hatt tĂžrketrommel, og kommer ikke til Ă„ skaffe meg det heller 🙂
Hadde det ikke nÄr barna var smÄ og heller ikke nÄr de ble eldre og nÄ er det like fÞr de er totalt utflyttet og da trenger jeg 
det iallefall ikke. Elsker Ä henge ut klÊr Äret rundt, og har snor pÄ nordsiden av huset under tak. 


Jepp. Her henger de og rene er de ogsĂ„ 😀


MĂ„tte ut og lufte hodet – og skulle ned til moderen og spise raspeball, sĂ„ da var det greit og gĂ„ “rundt bygda” dĂ„ 🙂


Det er vindfullt og med regn i kasta 🙂


Sauen sĂžker ly – og her sto de ganske sĂ„ fint 🙂


HĂžstfarger <3


Fint ute – selv om det blĂ„ser og regner.
 

 

Det er meldt storm her – og jeg har en “date” ute i vinden i kveld, fĂžr jeg drar pĂ„ YogaPower 🙂

 

Ønsker dere alle en flotters torsdag!!

 

 

 

#1oktober #hausten #natur #hobbyfotografering #bilder #klĂŠrtiltĂžrk

10 kommentarer
    1. veldig koslige bilder,og fint kan det vĂŠre selv i regn og vind 🙂 liker Ă„ tĂžrke klede ute jeg ogsĂ„,men det blir helst om sommeren,henger jeg under tak vintersdag blir det rĂžyklukt av kleda,da det trekker ned fra pipa,sĂ„ her bruker jeg tĂžrketrommel halve Ă„ret 🙂

    2. Kjempefine bilder :-)Du har Ăžyne for gode motiver synes jeg 🙂 Deilig med utelukt i klĂŠrne. Vi mĂ„ henge vĂ„rt pĂ„ badet.. Skulle kanskje hatt en trommel vi egentlig.. Ha en fin kveld <3

    3. Jeg tenker at om to mnd skal hele huset vÊre pyntet til jul. Slik tradisjonen her i huset er. Det er bare 60 dager og det gÄr fort? Ille fort..)
      Å henge ut klĂŠr gjĂžr at de lukter deilig lenge. Vinden nĂ„ gir det ekstra gode fra seg.. Elsker det..

    4. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja gleder meg til advent og jul – nĂ„r den tid kommer 🙂 Da pynter jeg ogsĂ„. Desember er jul 🙂

      Det er herlig med klér som tþrker ute ja 🙂

    5. fruensvilje: Ja en mĂ„ gjĂžre som det passer 🙂 Jeg mĂ„ jo av og til henge pĂ„ stativ i kjellergangen – sĂ„ ikke vinden eller frosten eller snĂžen tar klĂŠrne og kaster de pĂ„ havet liksom 🙂 Men mest henger jeg ut da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg