Hellas

TILBAKEBLIKK TIL KRETA

RETHYMNO

 

Godt for kropp og sjel.

En uke med bare sol og varme.

StrĂ„lende service – herlige mennesker og godt lag.

Mor og datter til Hellas.

Det er godt Ă„ komme seg pĂ„ flyet og vite at en er under veis – lande og kjenne varmen som bare slĂ„r mot en.

Hotellet og stedet skal vi tilbake til neste Ă„r.

Det gav virkelig mersmak.

Jeg har vÊrt pÄ Rethymno og bodd pÄ hotellet ATLANTIS en gang fÞr, og det hotellet er ogsÄ Ä anbefale, men pÄ
#AQUILAPORTORETHYMNO bodde vi midt i smĂžrĂžyet. Bare en liten spasertur fra gamlebyen.

 


Endelig kom moderen seg til varmere strĂžk.
Helsa har holdt stand denne gangen – og uken har vért en drþm for henne.
Hun er vant til syden-livet.
Det er dette hun elsker.
Min tÄlmodighet varer en uke







Hun elsker Ä ligge pÄ stranden Ä nyte det.
Jeg er rastlĂžs og vil bevege meg.
SĂ„ jeg har gĂ„tt mange turer langs strandkanten 😀 !!!
En uke gÄr helt fint Ä slikke sol.


Vi landet pÄ ettermiddagen og kvelden siger fort pÄ.
Solnedgangen ved stranda.
Vi gleder oss til neste dag.


Moderen i sitt rette element.
Hun har badet og badet og badet.
Og ja


. det har jeg ogsÄ.
Moderen talte hele 7 ganer pÄ meg her om dagen.
Jeg som egentlig IKKE er sÄ veldig glad i bading.
MĂ„ innrĂžmme at siste dagen badet jeg EN gang.
Da var jeg lei strandlivet 😀


Gamlebyen.


Noen duker ble med i kofferten til moderen



.

Jeg sier det



..
Borte bra men hjemme best.

Jeg er glad jeg kan si det slik 🙂

Det er godt Ă„ vĂŠre pĂ„ reise – men Ă„ komme hjem til sitt eget – ja det er godt det <3

Men jeg er alltid klar for smÄ turer/reiser.
Elsker Ă„ ta et fly til spennende steder.
Bare ikke vĂŠre for lenge borte.

SĂ„ tilbake til dette stedet skal jeg helt klart 🙂

Godt med slike minner.

 

 

#hellas #rethymno #sensommer #strandliv #kreta #morogdattertur #morogdatter-reisen #reise #badeliv #minner #portorethymno
 

20 kommentarer
    1. Ser helt herlig ut!! ja en uke gÄr fint..men jeg blir ogsÄ lei av Ä bare vÊre et sted..og ligge Ä sole seg, har kroppen min bestemt seg for Ä ikke like..sÄ ga opp syden livet, og fikk hunder i stedet..hihih. Men deilig med minner! og sÄ flott Ä fÄ med seg mor pÄ tur! Herlige, flotte bilder!!

    2. sĂ„ koselig med tur med modern 🙂 Jeg hadde nok badet HELE tida, for jeg blir fryktelig rastlĂžs av Ă„ ligge sĂ„nn…FØR gikk det greit, nĂ„ er det alt for varmt… Jeg er nok mer glad i Ă„ GJØRE ting sĂ„nn nĂ„ i voksen alder 🙂 SkjĂžnner det er godt Ă„ vĂŠre hjemme igjen 🙂

    3. god morgen og velkommen hjem igjen ) kjekt dere har kost dokke og fine var dere begge to ) du kledde virkelig nykjolen din )
      Jeg er nok litt som du ,blir rastlÞs i varmen og vil gÄ mere enn Ä ligge stille og slikke sol hi hi ,men jeg tÄler fint 14 dager jeg da ))
      Ønsker deg en fin sÞndag,her planlegger vi en visitt til Stryn i dag

    4. Å, sĂ„ herlig Ă„ se bildene dine. SĂ„ fin kjole da!!!!! Borte bra, men hjemme best. Jeg ogsĂ„ elsker smĂ„ turer, for da kan man ta mange! HĂ„per pĂ„ en tur til varmen i lĂžpet av det neste Ă„ret. I hĂžst blir det visst ikke noe av. Men jeg tar smĂ„ turer her hjemme ogsĂ„ med glede. Nyt dagen og minnene dine! 🙂

    5. Det hĂžres- og ser ut som at dere har hatt en fin tur til Hellas. Ingen ting er som Ă„ komme hjem til sitt eget med mange nye inntrykk og opplevelser som man kan kose seg med frem til det blir tid for ny tur med nye eventyr.
      Liker spesielt godt bildet ditt der det ser ut som om solen nĂŠrmest kaster sine siste strĂ„ler over stranden 🙂

    6. Ser ut som et fint sted og bra dere hadde det hyggelig :)) Har vĂŠrt et par ganger i Hellas og det var kjempesjarmerende der..men ikke vĂŠrt der dere var.. Hjemme best i lengden ja <3

    7. her ble dagsplanen omgjort og vi tok en fjelltur istedenfor,kjĂžrte til Hornindal og opp til skitrekket,derfra gikk vi ) en skikkelig flott tur ble det

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg