visner hen…

1. OKTOBER

 

 

Og som tiden flyr.

Ja, vi sier det hele tiden…

 

Jeg hadde klubb med damene 20. september og plukket blomster fra mors hage.

 

I dag SÅ jeg at de fortsatt stod på bordet i stua.

Jeg har jo sett de hele tiden – og ikke villet kaste de ut, men nå må jeg ta de 🙂

 

Nå er de visne – og jeg har helt ærlig GLEMT å gi de vann…

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja veldig “tørka” blomster her.

Men fine har de vært, de har gjort sin del – pyntet opp i mange dager, og nå går de ut døren.

 

 

 

#tørkablomster #visneblomster #visne #høstblomster #høstfarger

6 kommentarer
    1. Jeg synes jammen de var fine som visne også. Fargene hadde de jo i behold. Men det var kanskje tid for noe annet på bordet til helga som kommer. Klemsiklem 🙂

      1. Ja nå er det tid for noe annet 🙂 Men denne helge blir jeg borte mye – det er konfirmasjoner i kø nå .. men greit å få de ut 😀 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg