ukens spørsmĂĽl…nippletopp og rabattkoder…


BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund skinner sola mellom skylag.
Det er meldt fint vĂŚr.
Jeg sitter med stiv nakke/skuldre og rygg…
Hatt en dundrende hodepine i nattens mulm og mørke…
SĂĽnn er det med den saken.

 

 

Og hvordan ligger det an i bloggverden?

 

På plass nr. 25 = ANN HELEN NYGÅRD
Ukens spørsmül, offentlig person, dps og skjønnhetsbilde

 

 

Plass nr. 55 = FIKSIDE
V-the nippletopp
gammelt nytt…

 

og

 

Plass nr. 100 = ZHUO
Rabattkoder og andre gode tilbud

 

 

Det er bare å spør, om du lurer på noe om meg 😀
Jeg utleverer ikke ALT her inne…
Men turer og mange tanker, hund og katt og litt slik livet generelt – ja det deler jeg – så lenge det ikke går utover andre.

 

Nå blir det vel snart til at jeg må strikke en slik “nipple-topp”  – eller ikke…..

 

Rabattkoder meg her og rabattkoder meg der…..

 

 

 

#blogg #bloggere #blogglistentopphundre #bloggeretopphundre #blogglisten

2 kommentarer
      1. V-ringet topp bare…. hvorfor hun skriver Nipple-topp vet jeg ikke 😀 hehehe ja nĂĽ rister jeg tepper og stuller litt i heimen her ogsĂĽ…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg