tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

Etter regn kommer sol – og jammen meg kom det mye regn i går!
Hagen og alle blomstene er super-glade 😀

Det er 4-5 grader ute og sola skinner
Fredag og helg – yuhuuu
Det var visst helg i går også… går litt i surr
Været er i allefall nydelig, hittil denne tidlige morgenen

 

 

🎵🎶🎵

Jeg har fulgt med ADRESSE MALMØ –
har kanskje sett alt eller gått glipp av et par ganger?
Vet ikke, men har sett når det har kommet på 🙂
Og de er herlige, de kommentatorene som er der – pluss gjester

Føler meg ferdigsett når det gjelder den delen – har på en måte sett grand prix ferdig når adresse malmø er ferdig
Og har sett GÅTE opptre – og det var greit nok det
Hvem som går videre, og hvem som vinner… jepp…

Det har blitt et merkelig sirkus, i mine øyne
Det er liksom ingen overraskelser lenger
Regler og alt er annerledes og jeg er vel egentlig mettet kanskje
I allefall,
når vi har fått med oss forspillet – adresse malmø –
så er det ikke mer å se

Er du fa`n av Eurovision?
Eller har du falt av lasset…

Helt innafor at de fornyer konsept – men det er for mye politikk i, blitt, synes jeg
Hva tenker du om dette fyrverkeriet som settes i gang i morgen ?

Vinner Sverige?
Vinner Norge?
Vinner Israel?
I morgen skjer det!
Vi får uansett resultatet lørdags kveld…

Og, vi har lov å mene!

 

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 72 = Bilderogtanker

Plass nr. 93 = Hakrilasabyssineroppdrett

Plass nr. 22 = Pensjonistgunna

 

 

Tilbakeblikk til samme dato åra før:

 

10. mai 2016 – joda det hjelper

 

10. mai 2017 – jeg har hatt utstilling i Ålesund

 

10. mai 2018 – artrosekonferanse Reuma-Sol

 

10. mai 2019 – når det regner – med hunden Leia

 

10. mai 2020 – smil det smittar  – mine dikt

 

10. mai 2021 – tankespinn inn i dagen – sjokkert?

 

10. mai 2022 – tankespinn inn i dagen

 

10. mai 2023 valg – inspirert av bloggeren frodith – mine dikt

 

 

Stå deg vel inn i fredagen og forbi
Lag deg gode dager, så godt det lar seg gjøre
Ta vare på hverandre –
for en ting som er helt sikkert:
vi vet ikke noe om morgendagen

 

8 kommentarer
    1. Jeg likte MGP slik det var før, da vi ikke fikk se og høre finalistene fra de ulike landene før selve MGP-kvelden. Jeg liker det nå også, men synes det har blitt i overkant stort. Utviklinga kan man ikke stoppe, så vi får vel bare ta det som det er. 😊

    2. Sangfestivalen, ja, så på begge semifinalene, og blir vel til at jeg ser på finalen også, men er ikke veldig engasjert.
      Og forresten….tusen takk for link til bloggen min her hos deg i dag🙏🏻
      God helg😀

      1. Bare hyggelig! Njaaa… det går jo på tv men begynner litt sent, så kanskje ser vi en film istedet, og får med resultatet 🙂 Jeg har lyst å se pirpurfargen som går på HBO nå – for den har jeg sett fra før – den første utgaven med whoopi goldberg osv… Veldig bra film! God lørdag!

    3. Kroatia vinner 😉 Tror jeg. Men ja, vi har lov til å mene akkurat det vi vil. Om det…og annet. Riktig god helg til deg <3

    4. Litt kaldt hos dere nå da….. litt varmere her….! Det skifter stadig! Jeg har ikke sett noe på Eurovision i år – men det er mange meninger om mye i år, har jeg fått med meg….! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg