joda

DET HJELPER

 

Ja, hva er det som hjelper?
Jo, en tur ut – ta på skoa og gå ut!!!

Jeg skrev et dikt om noe lignende for litt siden, og det heter

KVA GJER EIN?

 

Og det gjorde jeg i dag.
Tok på skoa og gjekk ut.
Ryggen var ikke noe å snakke om…..
Men det er greit med alt man vet HVA ER….
Så kan man takle det på hver sin måte 🙂

Og dette er min måte:


Jeg går av stien, til høgre og rusler meg inn i skogens fred og ro.
Medisin.
Det er fantastisk å rusle rundt her.


Gode stier å tråkke på.


En humle fyker hit og dit 🙂


Dette treet ble jeg kjent med for noen år siden da jeg gjekk her med et tantebarn av meg.
Og siden har jeg gått her mange ganger.


Rehabelitering.
Fuglekvitter og sus fra trærne.


Stillhet.

Vakker natur.

Den beste medisin.
Ta på skoa og gå ut <3

 

#dagen #medisin #mestring #foto #skog #natur #tur #ryggsmerter #friluftsliv #minedikt #etdiktomdagen #kvagjerein #joda #dethjelper #verdensaktivitetsdag

16 kommentarer

Siste innlegg