valg

 

Nokon velger heilt sjĂžlv
andre velger ikkje
Nokon kan aldri vĂŠre Ă„leine
andre kan
Nokon kan og andre ikkje
Valg
Å ikkje verte pressa pĂ„ noko
Kunsten Ă„ leve Ă„leine
for det gÄr and
Nokon pÄstÄr at det ikkje gÄr
Alle burde vĂŠre to
Kvifor?
Om eg eller du ynskjer Ä stÄ Äleine gjennom livet,
er ikkje det greit
Unormalt?
Nei, nokon finn det best og trivast best i eige selskap
Kor flott er ikkje det!
Tenk pÄ det, Ä kunne trivast i eige selskap
Nyte stillheita
Heldige er den
SÄ er den heldig ogsÄ den som vil vÊre to
VÊre i lag og stÄ saman
Men behovet er sÄ forskjellig
Og hadde vi berre kunne akseptert det
utan at det skal snakkast ned og sjÄast rart pÄ
VĂŠre Ă„leine liksom, kven vil det
Nokon frivillig og andre ikkje

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

Inspirert av innlegg “Hvorfor er det sĂ„nn”  av bloggeren frodith

 

 

#tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen

6 kommentarer

    1. Jeg har en mann og jeg synes det er bra at vi er to. Samtidig gir vi rom til hverandre slik at vi kan ha alenestund til Ä dyrke vÄr egne interesser:)

    2. Tusen takk – orda er jo som skapt for meg! Mitt valg med Ă„ vĂŠre aleine er et hett samtaleemne rundtomkring…..! Alle mĂ„ vel fĂ„ gjĂžre som de Ăžnsker? Å vĂŠre en er bra og Ă„ vĂŠre to er bra! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg