tankespinn inn i dagen – det snør det snør, tiddeli….

 

God morgen Norge!

Fredag,
og det lakker og lir mot helg 🙂

Nå starter snart handball-VM for damer!  Oj det blir spennende å følge med på – tradisjon i mange år,
å følge de inn i desemberdagene – og heie de frem fra godstolen  🙂

I dag er det akkurat en mĂĽned til julafta
Juhuuuu!
Eller?

November er på hell – og for meg har det vært en måned akkurat som de andre
Dager og timer og uker og sekunder om en annen
Men fine dager
November er fin
Det er ingen dürlig müned i mine øyne
Det er nok av de som tenker ned november
Mørk og trist og…
Tenn lys da!
Lag deg koselig rundt deg og dere
Joda, enkelt for meg å si, men….
November er lekker!

Men “Novent”

Det er for min del alt for tidlig å pynte til jul inne… det hører i mitt hode, til desember 🌲

Har du falt inn i dette nye; “novent” ??

Der det glitrer av julepynt inne og ute i hele november?

Lyslekker ute har vi jo snart året rundt ☃️

Og det snør ute
Det fyker pĂĽ kryss og tvers med vinden, og legger seg sĂĽ pĂĽ bakken som et hvitt og vakkert teppe
Bare vÌr forsiktig nür du er ute og gür eller kjører bil!
Det er nok glatt her og der….

 

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 1 =  Tomsmatprat

Plass nr. 23 = Psykopati

Plass nr. 51 = Chanettstankeboble

 

 

Tilbakeblikk til samme dato ürene før:

 

24. november 2015 – Challenge nr ni

24. november 2016 – Ventetida

24. november 2017 – Forbereder til rund dag

24. november 2018 – null innlegg

24. november 2019 – tv2 bilde og kjendisprinsesse

24. november 2020 – Bare kos

24. november 2021 – Yoga og mindfullnes

24. november 2022 – Tusen takk – Daniels joik….

 

 

StĂĽ deg vel

6 kommentarer
      1. Ja rundt om her kan jeg se juletrĂŚr som er ferdig pyntet, i stuene… stjerna er tent og adventsstakene like sĂĽ… litt rart…

    1. Himmelske bilder som vanlig – betatt! 🙂 jeg syns tida fram til jul flyr litt for fort akkurat nĂĽ, men – jeg skal nok fĂĽ til det jeg tenker! klem <3

    2. Jul er det IKKE nå for meg. Først skal vi jo ha den herlige desember med forventning og forberedelser. Jeg liker november jeg, for det er en så fredfull måned synes jeg. Kos deg i helga. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg