ventetida

JULEKALENDER

 

Eg forstod liksom ikkje samanhengen med julekalender og advent.
 Men at det var spanande og at det var som ei nedtelling der du fekk noko i luka kvar dag, det var sjølvsagt kjempegreier.
Og vi samanligna.
Hadde eg sjokoladekalender?
Kvifor har du det?
Har du ikkje slik med figurar i?
Og slik samanligna vi.

Eg elska dei kalendarane som hadde desse små plastfigurane i lukene.
Eg måtte dele kalender med mine tre eldre brødre, så det å vente på tur, ja det var ikkje alltid like morosamt.
Av og til såg lukene mistenkelig åpna ut før vi åpna dei.
Hadde nokon vore der og smugkika?
Bytta innhold?
Nei, ingen hadde nokon gong det, sjølv kor åpna lukene til tider såg ut.

Kalender var viktig.
Heilt opp i ten-åra var det viktig.
Heilt til den dagen eg kjøpte julekalender og skulle ha på rommet, men åpna alle lukene same dagen og åt all sjokoladen som var i.
Ingen vits å pine seg med ein liten bit kvar dag i 24 dagar vel?
Så det var spanande til eg vart “vaksen” det der med kalender.

No har både vaksne og barn julekalender.
Men det er ikkje ein liten sjokoladebit som ligg bak luka lenger.
Og heller ikkje bitte små plastfigurar.
Eller forresten, så er det mykje av det også i dag, men mest av alt er det dyre ting som puttes i pakker og lages til julekalender.
Og alle får kvar sin luke, kvar dag.

Eg gjorde det for mine barn.
Eg pakka inn 48 pakkar.
 Fra legoklossar til pologensara, og godteri og andre leiker og cd.
Og gleda var stor i mange år.
Det blir dyrt, og dyrare til større barna blir, og fokusen blei totalt feil.
Så da slutta eg med 48 pakka og gjekk over til 24 luker med mindre ting i.

Etter kvart strekker hverken fantasi eller penger til.
Men julekalender vil de ha.

Det er ei koselig tid, denne ventetida fram til juleafta. 
Kanskje skulle fokus vore annerledes.
Men media har store krefter og reklamene om tida som er i vente, suser rundt oss.
Så mykje fristande.
Kjøpepresset tar innersvingen på nokon og ein kvar i desse tider.

Vi får prøve å gjøre det beste ut av denne ventetida.
Kanskje er det enklaste ofte det beste?

God førjulstid der ute!

 

 

 

mettekvalsvik

 

 

 

#innersvingen #minedikt #etdiktomdagen #tankevekker #kjøpepress #adventstida #ventetida #julekalender #kalender

 

14 kommentarer
    1. ja her har du et poeng,kjenner meg igjen fra min egen barndom,men mine barn måtte ha kalender på samme måte som jeg hadde,med 4 barn kunne jeg ikke hatt en pakke hver hele adventstiden nei ))
      Jeg bruker ikke kalender,men jammen fikk vi en med svigermor i går,en rødekors kalender ,akkurat det kan være en fin ting for pengane går til et godt formål )

    2. Jeg har jo ikke hatt noen barn å lage kalender til, men jeg har nå DERE barna her på blogg, og det er jo ikke noe som er mer moro enn kalender til VOKSNE 😀 he-he Ha en fin dag Mette <3 klemmer godt <3

    3. Uff..ja de julekalender pakken tar helt av..jeg fikk problemer jeg også etterhvert..og vi hadde 4 barn, bjørn to og jeg to..og alle skulle ha pakkekalender..og vi hadde dårlig råd..men man får det til..men syns det tar litt av…Nå får alle flax kalender, så kan de vinne litt penger!! og jeg slipper å finne på, og bruke alt for mye penger på småting..men nå er de store, men vil ha allikevel…hihih..

    4. Julekalendere er så mye styr…… etterhvert som ungane blei eldre tok det helt av. Nå er det 24 griseflax til hver som er stas….. og litt sjokolade til prinsessa når ho kommer hjem fra studentlivet……. det enkle er ofte det beste! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg