Ute blåser det
storm rundt hjørnene
og inne sitter jeg og har min
vanlige
frukost 🙂
Og tusen ting svirrer rundt i
hodet…………
Jeg har lenge
holdt på med forberedelser
til denne dagen i dag.
Feiring på forskudd.
Når man har flott rund dag
må det feirest,
og i kveld kommer
32 gjester på besøk
i
“VOLLANAUSTET”
10 har meldt avbud av
forskjellige grunner.
Så, 32 med meg 😀
Og det må ryddes, settes på plass, pyntes og organiseres.
Jeg har skrevet tale,
skrevet sang til middag og
sang til kaffe.
Meny er
Bacalao
Kyllinggryte
Karbonader
og alt tilbehør.
Kaffe og kaker 🙂
Underholdning?
Jeg står for
Bacalao.
Stresser litt………..
Men nå er sausen til
Bacalaoen snart klar.
Nå skal den kokes og
smakes til 🙂
Og i kveld
kl 19.00
braker det løst 🙂
Nesten, men bare nesten,
50 hele år <3
Men ikke før i desember 🙂
#feiring #påforhåndfeiring #snart50 #selskap











Grattis på forskudd! Og lykke til med feiringa. Her blir alt sånn forbigått i stillhet … 😉
dette blir en herlige helaften,jeg lurte litt på den runde dagen da det står 49 på siden din :)) så da venter jeg bittelitt med å si hipp hurra :)) men storkos deg i kveld,det fortener du
fruensvilje: 😀 takk og takk 🙂 Med storm vindkasta fyker jeg avgårde mot de 50 😀
Marit: Ja takk og takk 🙂 Av og til må man bare feire seg selv litt også 😀
Gratulerer på forskudd og lykke til med festen. Nydelig pyntet bord og maten var jo i stjerneklasse. Nyt helga! Diger klem fra meg 🙂
det gjør du :))
Så koselig! du er flink som steller i stand..orket ikke det jeg når jeg ble 50..men burde jo..er et jubeleum…kos deg og håper alt går bra!!
Håper du får en fin kveld!
Til lykke med dagen på forskudd! 🙂
Kos deg i kveld, vakkert pyntet og maten den er jo bare nydelig. Noe av det beste jeg spiser…Fikk det også i Ålesund en gang, meget meget godt….nydelig skjell på bordet og løv, vakkert…Hurra for deg 🙂
Vakker bordsetting. Håper dagen ble herlig på alle måter. Ved runddager er det lov å slå på stortromma. Jeg gratulerer deg herved på forskudd! Tenk det, 50 år ung, det er vel noe. Kos deg!
toveview: Tusen takk, Tove 😀
solliv: Og den blei heldigvis god på smak både bacalao og alt det andre 🙂
HeidiElise: Det var en veldig kjekk kveld 🙂 Med litt program, taler og sang 😀
Toini: Ja jeg synes runde tall er litt å feire selv om alle dager er viktige 🙂 Det blei en minnerik kveld <3
fruensvilje: 😀
natheless: Takk og takk 🙂 Maten blei god og kvelden like så <3