tankespinn inn i dagen…hva ser du…

 

God morgen Norge!

Regnet har et opphold og vakre farger flyter over himmelen og maler vakre skygger av lys i fjellheimen, i det  sola stiger opp i denne nye dagen.
Et fløyelsskjær av vakre pasteller
Og vi ser de, vi som er oppmerksomme på de

 

 

Løfte blikket og virkelig se!

Hva ser du?
Hva vil du se?
Hva er du opptatt av å se?

Nyheter, underholdning, katastrofer, teater, kunst – hva ser du?

Kvinnehelse – hva er det?

 

 

Noen har rett til å ta et annet liv, bare fordi de viser litt hår, litt hals – hud… Et ungt liv fikk ikke komme videre…

 

 

Hva er du opptatt av…

Strømprisene?
Strømstøtten?

 

 

Skal vi bare lukke øynene og ikke se mer
La det gå sin gang – ikke bry oss om noe
Skylapper

 

 

Solcellepanel?
Har du det?
Er dèt det nye?
Da trenger vi oppholdsver og sol!

Vinteren kommer!

 

 

DAGENS BLOGGERE

Plass nr. 40 = FRUENSVILJE

Plass nr. 62 = ZHUO

Plass nr. 88 = NORAVINJOR

 

 

Bålforbudet er opphevet!
Da er det tid for bål i fjæra igjen 😀
Brenner du bål?

 

 

Her er mine innlegg fra samme dato årene før:

20. september 2015 – Via Ferrata Loen
20. september 2016 – Blikkstille
20. september 2017 – Høstsommer
20. september 2018 – Mine dikt
20. september 2019 – Gult er fortsatt kult
20. september 2020 – Kjærleiken
20. september 2021 – Fjellgård og foss

20. september har i grunnen gitt fint vær årene før – som i dag – vakre paljettfarger over morgenhimmelen



Lag deg en fin tirsdag

 

#tankespinninnidagen #skylapper

6 kommentarer
    1. Vi trenger sol og glede. Det er så mye en ikke kan gjøre med og som fører en ned med å tenke for mye. Men jeg tenker en del på hvordan mennesker kan påvirke hverandre, slik at dagen blir god … eller det motsatte. Nyt tirsdagen og la den bli av de gode. <3

    2. Det var mange tanker på en gang 🤔
      Selv er jeg nok opptatt av strømprisene, dieselprisene og alt annet som kan påvirke økonomien min. Ellers så er det en nydelig høstdag her i Oslo, med knallblå himmel og en sol som varmer opp etter en kjølig natt. Ønsker deg en fin tirsdag, klem 🤗

    3. jeg har tenkt på solcelle jeg også ,men vi er jo nesten 4 mnd uten sol her i bygda ,og dei andre mnd er det slettes ikke hver dag solen skinner ,men der sola skinner kunne deg godt hatt med solceller :=)
      men jeg tenker egentlig lite på det som skjer for jeg føler meg ikke sikker på att alt vi leser er sannheten ,det blir for mye negativt og det er ikke bra i lengden

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg