kjærleiken…

 

Har du trua på kjærleiken?
Eg har!
Det er berre at eg blir litt oppgitt til tider.
Tenkjer litt slik at kjærleiken, nei den er visst ikkje for meg.
Men, den er for alle, er den ikkje?
Eg trur og håpar det.

 

Det er berre det at ein ikkje har møtt på den slik voldsomt enno.
For det er voldsomt når det skjer, det veit eg.
Eg har no vore der – møtt kjærleiken, og så har det ikkje gått slik eg tenkte.
Og ha kjærleikssorg er ikkje godt, men det kjem ein over.
Eller, eg veit om dei som aldri kom over sorgen, og aldri fann nokon ny mann.
Då sit det så djupt som berre det.
Så djupt har det ikkje satt seg i meg.
Sjølv om det er ein kjærleik eller to  eg aldri har gløymt, så er den ganske utviska.
Slik er det.
Og så går ein vidare.

 

Og eg trur eg søkjer etter kjærleik igjen, og kanskje på ein annan måte?
Men, kjærleik er kjærleik!
Vaksen har eg blitt også.
Tenk på det, ei vaksen dame, og søkjer kjærleiken.
Men det er vel det vi alle vil ha?
Så får ein berre sjå kva som skjer.

 

Vi trenger alle nokon å lene oss til i tider og utider.
Eg klarar meg sjølv….
Det har eg gjort for det meste, alltid.
Det er ikkje det det er snakk om.
For alle kan klare seg sjølve om ein vil.
Denne kjærleiken – være to – det er ikkje så dumt det.
Men ein kan ikkje være i lag berre for å være i lag.
Det går ikkje.
Ein må føle kjærleiken – det er då hjarte brusar over og knena skjelver og ein berre har lyst å svime av.

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

#hjartebrusar #knenaskjelver #svimeav #etdiktomdagen #minedikt #dikt #tankarblirtilord #kjærleiken #hjarte

18 kommentarer
    1. Jeg har ikke gitt opp kjærligheten ♥️
      Om jeg når å finne den igjen er jeg mer usikker på. Jeg har blitt mer skeptisk.
      Vakker er den i alle fall, og finnes for oss alle 💕

    2. Masse gode tanker. Når det skjer så skjer det helt sikkert uventet, som når værgudene bråbestemmer seg i vest for å vise muskler. 🙂 Tvi tvi, og riktig god søndag <3 klem

    3. Jeg har vel heller ikke gitt opp kjærligheten, men det er ikke den jeg tenker mest på akkurat nå lissom! Liker godt livet som det er – stabler meg opp og ut, nyter friheten, og har ingen dårlig samvittighet for å ikke strekke til! Hmmmm – lurer innimellom på om jeg passer best aleine, men man vet jo aldri! Jeg har ungane mine, familie og noen få gode venner – jeg har kollegaer og dere og jeg har bobilen og naturen …. og en enorm trang til å oppleve…..! Fine ord du skriver – tusen takk! KLem <3

      1. Tusen takk!
        Jeg er også litt slik – passer jeg best alene`? Gleder meg til neste vår/sommer da jeg skal virkelig ta teltet i bruk. Det skulle jeg denne sommeren – men alt blei snudd på hodet………… Jeg elsker naturen, tiden ute og å oppleve <3 klem

    4. Ja, forskjellen på vennskap og noe mer er den “gnisten” eller tiltrekningen. Den behøver ikke være så tydelig hele tida, men den må dukke opp jevnlig, ellers er det “bare” et vennskap. Jeg leter ikke mer. Det er ikke så viktig lenger. Om det blir slik at det dukker opp en mann som jeg matcher med så er det koselig, men jeg er innstilt på at det kanskje ikke blir slik. Jeg har det godt alene. Det viktigste er at jeg ikke søker lykken utenfor meg sjøl. Da skaper jeg fort urealistiske forventninger. som en eventuell kjæreste skal “innfri”. Klem til deg! Grepa dame er du!💚

      1. Jeg er enig med deg. Dukker det opp så dukker det opp – en mann……. 😀 Jeg har det også bra – og det er det viktigste <3 Du er grepa dame selv du <3 klem

    5. Det er et viktig tema som angår alle. Har vært heldig med min nåværende og opplever at kjærligheten blomstrer. Lykke til med deg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg