vet ikke helt…

TRE NØTTER TIL
ASKEPOTT

HER er trailer for den norske nye filmen.



en tysk-tsjekkoslovakisk eventyrfilm fra 1973
HER
er den originale Askepott, om du vil.. iallefall er den original for meg 🙂

 

Den “gamle” versjonen er best difinitivt.
Bare musikken er spesiell, og fĂĽr meg i den rette julestemningen.
Og hele filmen – vakker rett og slett.
Virkelig et eventyr!

Har du sett den? Den norske versjonen?
Mange mener at de “kjøper” den nye versjonen… joda.. at de kanskje kommer til å ta den inn som den nye “tre nøtter til askepott” etter hvert…

Jeg har sett den, og holder meg til den gamle versjonen.
Denne er også fin, men for politisk korrekt på så mange måter…
Og selvfølgelig med nye vrier..
For meg blei dette en film som gĂĽr i glemmeboka bare..
Sett den og grei nok..

 

 

#trenøttertilaskepott #film #norskfilm dengamleerbest #eventyrfilm #tysktjekkoslovakiskeventyrfilm

5 kommentarer
    1. For meg blir det ingen jul uten Tre nøtter til Askepott! Er usikker på om jeg vil se den norske versjonen. Liker den gamle, originale så godt 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg