26.09.2015

video:vid76131111154334

Må bare dele denne lille videosnutten med dere 🙂 Har nettopp funnet ut at jeg kan legge inn videoer her, og da kommer det noen snutter i ny og ne 🙂

 

Dette er fra i dag da jeg gjekk tur <3   Bare herlig!

 


Dette er en av mine favorittyoughurter – når jeg ikke spiser gresk 🙂


Nydelig dag – inneholder sol, vind og regn i god blanding.


Dette er kompisen på videoen over <3


Høsten er her men høstfargene lar vente på seg. Rosene blomstrer iallefall.


Farger fra min hage 🙂

 

 

Ha en flott lørdag!!!

Klem 🙂

 

8 kommentarer
    1. Herlig at sauen “svarte”. Jeg elsker også gresk yoghurt. Spiser ikke så ofte den vanlige, norske. De med bær er ofte så søte! Vakre rosebilder! 🙂

    2. Hihi…Den var helt enig, kompisen din 🙂
      Fine bilder. Jeg er glad det er roser fortsatt jeg 😀 Høsten har vært lang nok, hele sommeren faktisk 😉
      Ha en flott dag 🙂

    3. Mariann Sæther Tokle: Ikke enkelt 🙂 Jeg tenker litt på det, i dette diktet, at noen en er glad i forsvinner som et knips med en hånd…. det skjer fort at noen blir rivd fra deg…… <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg