Bekymring…

Hei!
Ja, jeg har nÄ vÊrt bekymret i over et dÞgn.
Mr Sniff har vĂŠrt dĂ„rlig – ikke spist og ikke drukket
.
Ikke sove noe i hele natt, bare vÄket over denne pjusken min.
Skulle jo ha dratt til veterinÊr i gÄr, men sÄ liksom ut til at ting skulle bedre seg,
men det gjordet det ikke



SĂ„ tidlig morgen i dag, var jeg klar.
Fikk Mr Sniff inn i buret som vi brukte til Kira-snuppa vÄr mens hun levde, og kjÞrte avsted.
Mr Sniff var ikke sĂŠrlig begeistret med en gang men ble fort stille.
Jeg var livredd for om han muligens hadde indre skader, da jeg ikke kunne finne
noe galt og han ikke blÞdde fra noe sÄr.
Jeg grÄt halve veien til VeterinÊren i Ulsteinvik.
Det tar jo sÄnn ca litt over halve timen Ä kjÞre dit.

Hos veterinÊren kunne de ikke finne noe spesielt
. men jo, de mÄlte feber, og han hadde
feber :-/  Han fikk TRE sprþyter – da de mener han har en sort muligens infeksjon
.
Og selvfþlgelig kom de store klþrne til Mr Sniff frem da
 Men det gjekk helt fint 🙂

SĂ„ nĂ„ er vi  hjemme, og Mr Sniff har endatil spist litt 🙂
Var innom apoteket for Ă„ hente ut medisiner han skal gĂ„ pĂ„ noen dager 🙂

 


Dette er en liten enslig blomst fra hagen min i gÄr, da jeg klippet plen for siste gang i 2015!!!   
ForhĂ„pentligvis 🙂


Mr Sniff <3
 

Rett etter jeg kom hjem
. sÄ bare sov Mr Sniff, sÄ jeg dro ned til min mor og klippet plenene der ogsÄ.
ForhĂ„pentligvis ogsĂ„ siste gang i 2015 🙂

MÄ si det blÄser kraftig her pÄ sunnmÞre i dag.
HĂžrte egentlig litt pĂ„ vĂŠret i natt – det reiv skikkelig i ute.
Og det har fortsatt i dag. Egentlig tror jeg det har Þkt pÄ med vind.

Jeg fant iallefal ut at etter alt styr i natt og i dag, mÄtte jeg gÄ meg en tur.

Jeg gjekk i Mulevikvegen – mot Muleviken <3
Mye vind ja – men 18 grader ute og shortsver!  :-)))


Det er herlig Ă„ sitte her – ned i steinene og se pĂ„ bĂ„rene som slĂ„r mot land. 

 

NĂ„ skal jeg slappe av en stund ogsĂ„ er det avsted pĂ„ korĂžving 🙂

 

Ønsker dere en flott dag <3

 

 

 

 

#MrSniff #skogskatt #syk #skadet #tur #mulevika #medisinforkatt

20 kommentarer
    1. ikke greit Ă„ vĂŠre syk nĂ„r en ikke kan fortelle noen hva som plager,hĂ„per pus blir fort god igjen nĂ„ som han har fĂ„tt medisiner 🙂 herlig ute i dag ja men mye vind her ogsĂ„,nĂ„ skal dei 2 siste stolane i hus og litt pyntestash fra hagen,da kan jeg slappe helt av og ikke bekymre meg for att noe kan fyke med vinden

    2. fruensvilje: 🙂 Ja det er bare Ă„ rydde inn nĂ„. Det blĂ„ser kraftig synes jeg 🙁 Men men….. det er vamt ute – og opplett 🙂

      Ja det er ikke greit nÄr dyr blir syke og ikke kan si fra. Mr Sniff forstÄr nok tror jeg, at han har fÄtt hjelp. Han er litt mere med nÄ. <3

    3. spisogspar: Tusen takk!! Ja fĂ„r hĂ„pe det. Det er sĂ„ trist nĂ„r de er ute av form og bare ligger der og ikke kan fortelle noe 🙁

      Ha en flott dag fortsatt!

    4. Ikke kjekt nĂ„r pus er syk. Min pus var ogsĂ„ syk for et par mĂ„neder siden. Jeg valgte Ă„ ikke gĂ„ til veterinĂŠr, og heller se hvordan det ville gĂ„. Han var pjusk og slapp en god stund. Og spiste veldig lite. Ble rett og slett ganske fort tynn. Men sĂ„ slapp sykdommen taket til slutt, og Pus er nĂ„ sterk og vilter igjen 🙂
      Herlig med tur. Jeg sliter fortsatt med influensa, og har ikke kommet meg pĂ„ tur enda. Bortsett fra pĂ„ sĂžndag, da jeg hadde med meg 4 ungdommer 🙂 MĂ„ ta det litt med ro kjenner jeg. Men hĂ„per det kan bli tur i morgen 🙂
      Flotte bilder. Ha en herlig kveld 🙂

    5. Stakkar Mr Sniff. Det er sĂ„ trist nĂ„r dyr blir syke, for de fĂ„r man jo ikke forklart det heller.. HĂ„per han blir fort frisk etter medisin 🙂

    6. Eva: Tusen takk 🙂 !!

      Ja hĂ„per pusen min kommer seg litt etter hvert. SĂ„ trist Ă„ se at han har det vondt uten Ă„ kunne forklare seg…..

      HĂ„per du snart er kvitt den forkjĂžlelsen/influensa!!

      Fortsatt fin kveld til deg ogsĂ„ 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg