Det var ei tid……

 
 
 
video:20140505112419
 
 

Var det mange som fikk utfordring om ü hoppe i havet da det gjekk som en farsott pü FB? 
Jeg var en av de som fikk den utfordringen, og som i forkant sa at jeg ikke skulle ta den om jeg fikk den 🙂

 

Men, sü fikk jeg den av herlige Anne Lill fra kragerø og hun hadde pyntet seg litt med glitterskjørt og greier, og hoppet i det herlige sørlandet.
Ja, ok, tenkte jeg da…… det var vel tidlig vår dette, og jeg tok med en veninne til øya Runde og ikke hoppet, men gjekk no ut og bløtte meg, på min måte. Det var jo egentlig litt morsomt der og da – men iskaldt da vi har storhavet rett inn 🙂  Så dette er resultatet av en utfordring jeg ikke skulle være med på men som jeg tok på sparket av rent infall 🙂

 

Ha en strĂĽlende fredag !!

 

 

 

#hoppihavet #video #film #utfordring #bade #hav #runde  #kaldt

12 kommentarer
    1. Tøff du – med hatt og greier. Jeg gjorde det ikke, men jeg ble heller ikke utfordret. Vet ikke om jeg hadde gjort det om jeg hadde blitt det! 😉

    2. karidansen: Ja, jeg hadde nettopp hatt et “hatteparty” med inviterte damer der vi skulle lage/pynte hatt og feire vĂĽren 🙂 SĂĽ da mĂĽtte jeg bruke den da 🙂 Nei blir nok ikke flere sĂĽnne impulshandlinger av den sorten 🙂

    3. Wow…den der stĂĽr det respekt av <3
      Nydelig dame, og en vakker strand. Bedre video finnes nok ikke 🙂
      Jeg ble ikke utfordret. Og hadde jeg blitt det, hadde jeg også bestemt meg for å takke nei. Så jeg var veldig stille da den farsotten hadde sin rundgang 😀 Men datteren min fikk utfordringen, og tok den. Jeg kjørte henne og 2 venninner av henne ut til en brygge vi visste om, og der gjorde de utfordringen, mens jeg grøssende satt og så på 🙂
      Jeg ble selv utfordret fra en slektning i USA, til å tømme en bøtte kaldt vann over hodet mitt da ALS farsotten gikk. Jeg valgte å skrive et blogginnlegg om det istedet. For jeg orker ikke å utsette meg for sånne fysiske utfordringer med den helseproblematikken jeg har. Hun ble kjempeimponert over blogginnlegget, og delte det på sin facebook. Vel vitende om at ingen ville forstå hva jeg hadde skrevet 😛 Ikke hun selv heller. Men hun brukte google etterhvert, og forsto innholdet likevel 🙂

    4. Eva: Ja…. jeg var ogsĂĽ stille som en mus, helt til jeg ble tagget og FB sida mi lyyyyste utfordring……… SĂĽ var det greit ĂĽ finne pĂĽ noe litt annet 🙂

      Morro at det ble delt til utlandet da…. 🙂 Og google er flott redskap!!!

      Ha en flott søndag kjekke du 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg