17.10.2015

Hei og god lørdag 🙂

I dag har jeg sunget og sunget og sunget – julesanger 😀 !!

Jeg har øvingshelg sammen med damekoret CERVIX VOCALES (Livmorhalsen)    –  da det ble startet var det et reint helsekor….. Men etter mange år og mange konserter og opptredener med helsedamer som gjekk kveld og nattevakter og mangelen i koret var stor av og til…. så ble koret åpnet for alle damer, ikke bare for de som jobbet innen helse og omsorg. Vi er ca 30 medlemmer – og har en fantastisk dirigent 🙂

Vi skal ha adventskonsert i konsertsalen på hotellet her i Fosnavåg, den 29. november – og vi skal samarbeide med Janitsjar-orkesteret 🙂 Det blir spennende!!!

Så i dag hadde vi oppmøte 10.00 og var ferdig 17.00. I dag kom det en fotograf også, og tok bilde av oss som vi skal bruke til annonse i lokalaviser 🙂

Så etter en lang men effektiv kordag – måtte jeg ut å gå!!!

Høstfargene er her ennå, selv om mange trær begynner bli bladfattige.

Sopp i et tred/på undersiden av en rot.


Det har vært bittelitt regn i dag, og da blir det flotte dråper 🙂

Jeg har et bide som skal til konkurranse som heter “Forfall”  Men jeg husker rett og slett ikke hvem det var som hadde konkurransen 🙂  Tror fristen var i morgen??

Nå skal jeg kose meg med hjemmelaget pizza og Stjernekamp <3!!!!    Heia Trine Rein må det være lov å si :-D!!!!!!!!!

Kos dere på denne lørdagskvelden 😀 !!

 

 

 #natur #utpåturaldrisur #høst #trær #blad #dråper #bygd #

 

12 kommentarer
    1. Du tar bare noen så fantastiske bilder:) Jeg sang i pikekor når jeg var liten, men stemmen har forlatt med dessverre:) Ønsker deg en strålende lørdagskveld med pizza og Trine Rein:)

    2. hei,først av alt konkuransen var hos evaswindow
      Ellers har du fanget noen flotte høstbilder,artig med sopp under roten 🙂
      kjekt i kor,jeg har sunget i kor i mange år,men no har vi det ikke her i bygda lenger

    3. Det er Evaswindow som har konkurransen og tror fristen er 23. Faktisk… Hvertfall ikke i morgen tror jeg.. Hørtes gøy ut med øvingen med koret da 🙂

    4. Så kjekt med kor. Jeg gikk i skolekoret selv da jeg var liten 🙂 Men nå er det datteren min som synger. Og hun synger solo. Vil ikke være med i kor hun. Men neste helg skal skolekorpset ha FN konsert. Og de har spurt henne om hun vil være solist med sin stemme. Og det har hun sagt ja til. Jeg gleder meg veldig til å gå å se og høre på 🙂 Og det er første gangen hun skal synge med akkompagnement. For ellers synger hun jo med musikk hun laster ned 🙂
      Tusen takk for bildet 🙂 Jeg skjønner at jeg ikke har mast nok om konkurransen etter å ha lest her 😉 Men det ordner seg…skal nok bli litt masing etterhvert 😀 Kjekt at du er med 😀

    5. Eva: Jeg fikk litt panikk forstår du, for jeg trodde fristen holdt på å løpe ut for meg – og da noen sa at det var innen 23.00 i går….. da fikk jeg ræva i gir for å si det slik….. 😉 Men men da er det en uke igjen da 🙂 Spennenden med en datter som synger solo i tillegg da 🙂 !!! Det er gøy å synge og litt nerver ved opptredener. Slik det skal være det 🙂

    6. Så moro med korlørdag! Jeg spilte i korps da jeg var yngre – elska sånne øvelsesdager! Flotte bilder du har tatt. Konkurransen er evaswindow ned frist 23. ….. 🙂 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg