Overraskelse…..

Hei og god kveld 🙂

Rekker et lite innlegg før det blir svitsjing mellom 71 grader nord og Handball VM 🙂

Her er den andre jeg vasket ren for sot og slikt i dag, ferdigpyntet med rød sløyfe.

Det er så mye som skjer her inne på bloggen for tiden. 
Flotte julekalendere <3

I dag var det stor overraskelse i postkassa mi 🙂
Konvolutt med noe inni…..
Oh – fra min bloggvenninne “fruensvilje”
Spennende!

Og se hva som var i konvolutten da 🙂
En kjærlighet på pinne inne i et koselig kort med varm hilsen til meg:-)
Tusen takk!

Fruensvilje har adventskalender og det åpnes en luke hver dag – en historie – soom du kan lese HER.

Og her er TO kalendere til som jeg er svært glad i :

Om du titter innom frodith så har hun en konkurranse i luka hver dag.

Så er jeg glad i å lese det som kommer i hver luke fra DENNE  flotte bloggeren, nemlig natheless. Hun skriver en fortelling som er bare herlig.

 

Ta en titt innom da vel 🙂

God mandag kveld til dere.

 

#brev #kjærlighetpåpinne #frodith #natheless #fruensvilje #blogg #adventskalender #glede

16 kommentarer

Siste innlegg