Rydder ut julen…..

Ja i dag ryddet jeg ut det meste av julen 🙂

Juletredet er gĂ„tt til ved
.. og i og med det er minusgrader her nĂ„, sĂ„ har jeg fyrt med det i dag 😀

Nesten alt er pakket vekk
.. men noe stÄr igjen
.. bare noe
.. for veret er sÄ fint at jeg mÄtte ut en bitteliten tur.

Avtalte med min beste venninne at vi mÞttes for en tur rundt Turstien pÄ Heid og videre til Hornseten. Herlig!

Snþfattigt men kaldt. Mye folk ute og nyter dagen 🙂


 

Det var herlig med en luftetur 🙂 SĂ„ stakk vi innom Marie og tok en kopp kaffi og pratet enda mere 🙂
Og fikk servert tilslĂžrte bondepiker fra juleselskapet hun hadde i gĂ„r 🙂
Blir liksom ikke helt ferdig med alt det sþte



Men i morgen begynner virkelig hverdagen igjen, med jobb og trening <3

Spennende med utfordringen FRODITH gav oss i gĂ„r ogsĂ„. Bilde av VANN. Og vil du fĂžlge med pĂ„ innlegget til frodith, og Ă„pningen av galleriet i morgen, klikker du innom henne 🙂

 

 

15 kommentarer
    1. Koselige bilder:) Godt Ä fÄ ryddet bort litt nÄ:) Og i morgen blir det en sunnere linje her i huset ogsÄ:) Ha en flott kveld:)

    2. dette var en nydelig tur og flotte bilder,litt mndre glatt en turen vi hadde i dag ) i morgen er det buss til Volda for Ä ta stinga,sÄ jula skal fÄ vÊre til tirsdag

    3. fruensvilje: 🙂 Det er kaldt og glatt ute……. men det var fint Ă„ gĂ„ der vi gjekk 🙂 Hardt og tĂžrt underlag 🙂

      Lykke til i morgen <3 HĂ„per skulderen din blir 100% !!!

    4. missmommy.blogg.no: Tusen takk missmommy <3 Jeg er glad i naturen og turer og deler gjerne og kanskje ogsĂ„ kan motivere andre til Ă„ bruke naturen mere 🙂 Ja ny uke og tidligvakt pĂ„ meg i morgen 😀
      Ønsker deg ogsĂ„ en god kveld videre og en god mandag! Og fortsatt lykke til med dine nyttĂ„rsforsetter 😀

    5. Ser det er flere som rydder ut jula nĂ„. Her skal den fĂ„ stĂ„ litt til. Har furu til juletre og den er sĂ„ fin, sĂ„ jeg har ikke hjerte til Ă„ ta den riktig ennĂ„. TilslĂžrte bondepiker , DET er snadder!! Ser nesten ut til at det er hĂžst pĂ„ de bildene du har tatt! 😀

    6. karidansen: Ja det er helt merkelig dette veret……. i gĂ„r da vi gjekk langs fjĂžra pĂ„ Runde, fĂžr vi gjekk opp i fjellet, luktet det av vĂ„r…… tarelukt………… 🙂 NĂ„ er det flere minusgrader ute og klar himmel. Jeg er klar for dagvakt. Ønsker deg en strĂ„lende dag!

    7. For en flott sted og flott lys pĂ„ bildene! Jeg er med pĂ„ utfordringen hos Frodith jeg ogsĂ„ 😉 og sĂ„ skal jula ryddes ut herfra i dag. Ha en nydelig hverdag med jobb og trening! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg