Muletua

Ja i dag blei det tur til MULETUA.

Jeg hadde lyst ut pÄ en tur men veret er sÄ uforutsigbart. 
Det blÄser av og til, det regner av og til, det hagler av og til og snÞver av og til.
SÄ jeg var ikke helt sikker pÄ hvor turen skulle gÄ.

 

SÄ satt jeg og oppdaterte meg pÄ blogginnlegg, og ble plutselig inspirert til Ä gÄ turen til Muletua.
Det var FRUENSVILJE som inspirerte meg.

Ta en titt innom bloggen hennes om du ikke fĂžlger henne fra fĂžr.
 

SÄ da var det bare Ä ta pÄ seg klÊr, pakke SONY kameraet og komme seg avgÄrde.
Jeg har muligheten til en fjelltur fordi det ikke laver ned med snÞ her ute i havgapet, og om det er litt dÄrlig ver sÄ gjÞr det jo ingenting.

SONY DSC
Utsikt mot Skorpa.
Stadtlandet ser vi ikke i det hele tatt fordi bygene ligger tett i tett ute i havet.


En selfie med mobilen.
Denne jakken tror jeg faktisk er over 20 Ă„r 🙂

SONY DSC
Makrobilde med Sony-kameraet.


Det lysnet sÄnn innimellom bygene.
Her deler stien seg og en kan gÄ midt pÄ eller ute pÄ hÞgre side, resten av turen opp til hytta.


Det kom tÄke sigende da jeg nesten var oppe.

SONY DSC
Den kom fort og forsvant fort 🙂


Var ikke denne karen morsom da?


Jeg gjekk meg jo pĂ„ et hjerte som vanlig 🙂

SONY DSC
SÄ kom jeg tett pÄ denne karen som var ute og ruslet.
Det er ikke mĂ„te pĂ„ hva man kan treffe pĂ„ i fjellet om man har Ăžynene med seg 🙂

Jeg har hatt en herlig fjelltur, inspirert av fruensvilje i dag, fordi jeg synes hun er sÄ sprek og sporty og drar pÄ trening uansett ver.

Ønsker dere en flott torsdag.

Grip dagen – den er din!

#gripdagen #turerifjellet #dyttno #sunnmĂžre #muletua #inspirasjon #selfi #foto #utetid #natur #glede #torsdag #februar #vinter

 

20 kommentarer
    1. Helt herlige bilder…. NĂ„ er jeg sĂ„Ă„Ă„Ă„ klar for tur! Siste arbeidsdag denne uka er snart over…. sĂ„ er det tur tur tur! 🙂

    2. SĂ„ herlig Ă„ bli inspirert! 😉 Og det ble virkelig en fin tur! 😉 Det kan jeg se pĂ„ bildene! 🙂
      Og du kommer alltid over sÄ mye gÞy (div. menn og hunder osv.) og det er alltid et hjerte pÄ din vei! <3 Takk for at du deler med oss. Ønsker deg en fortsatt fin dag. <3 Stor klem til deg.

    3. Unni: Ja ikke sant. Det er mange jeg blir inspirert av men i dag var det fruensvilje som var i tankene da jeg gjekk ut dþra 🙂
      Jeg ser mye pÄ min vei og mÄ av og til bare gÄ forbi for da hadde jeg liksom bare blitt vÊrende Ä fotografere hele tiden hehehehehe

      Er glad du liker mine bilder og jeg er glad i Ă„ dele 🙂 Tusen takk!!!
      Stor klem tilbake til deg!

    4. sÄ utrolig kjekt att du ble innspirert av meg da )) ja det er jo igrunnen bare Ä kle seg godt,og du har bar bakke ogsÄ sÄ du fikk jammen en flott tur ))
      selv er jeg glad vi har tunell,spĂžrs om det hadde blitt utetur i dag om det ikke var det ))

    5. Ha-ha – du har mĂžtt pĂ„ to mannfolk pĂ„ din vei i dag! Og et hjerte i tillegg…Hva kan DET bety. mon tro?. Jakka ser jo fargeerik og fjong ut, sjĂžl om den er gammel. Jeg kastet min gamle grĂžnne anorakk for noen Ă„r siden. Dattera mi syntes det var skamfullt Ă„ gĂ„ sammen med meg, sjĂžl om hun ikke er noen motelĂžve. 😉

    6. karidansen: Ja det kan en lure pĂ„……. jva kan nĂ„ DET bety!!! At jeg treffer mannfolk i figurative skikkelse, i fjellet 🙂 Hmmmm jaja kanskje det dukker opp en staselig kar i levende livet en dag 🙂
      Den jakken har jeg brukt litt til og fra. Veldig god jakke – og den er ikke slitt pĂ„ noen mĂ„te sĂ„ jeg bruker den jeg. Av og til tenker jeg pĂ„ hvor gammel den er 🙂 Den holder seg godt jakken 🙂

    7. SÄ flotte bilder! og herlig tur! Deilig Ä komme seg ut, selv om det er dÄrlig vÊr!

    8. Du trĂ„kker i vei uansett du 🙂 Flott 🙂 Jeg gikk en bitteliten tur i dag, men her var det sol. Og det var bare en pause pĂ„ jobben, sĂ„ ble ikke lenge… Men godt gjorde det . Du finner jammen mye morsomt pĂ„ veien, herlig han som var ute og gikk 😀

    9. det finnes ikke dĂ„rlig vĂŠr, bare dĂ„rlige klĂŠr. Var det ikke det det sĂ„ fint het i reklamen for mange Ă„r siden? Og jammen fikk du deg en fin tur, og du fikk tatt flotte bilder. Herlig 🙂

    10. Grete: Ja det er nok noe som heter det 😀 Jeg tror jeg hadde mye dĂ„rlige klĂŠr fĂžr og kunne derfor ikke gĂ„ ut i dĂ„rlig vĂŠr heheheheh men heldigvis har det snudd seg og om det er dĂ„rlig vĂŠr sĂ„ har jeg gode klĂŠr og ta pĂ„ 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg