magisk challenge

Hei!

Ja da har jeg kastet meg på en ny challenge.

Denne gangen er det:

 

MAGISKLIV

som står for challengen.

Og om du klikker navnet hennes kan du lese mere om den utfordringen/challengen.

 

Dagens oppgaver er:

NOE MAGISK FRA, ELLER I NATUREN.

Hmmm ja da har jeg noen bilder jeg synes det er magi rundt.
Magi i den forstand at det er naturen som gjør det slik.

 


Et tre som vokser seg nedover 🙂


En dame i flott blondekjole. 
Ansiktet mot venstre i bildet.
Om du kan se det 🙂
Ganske magisk å finne figurer ute, synes jeg.

Magisk å se solen som prøver å komme igjennom tåkelaget.


Formen av et hjerte er magisk å finne ute i naturen <3


Trærne som strekker seg mot lyset, og solen som kjemper for å skinne igjennom tåkehavet.
Magisk <3


Og det er magisk alt som finner det for godt å vokse på et tre.

 

Dette var mitt bidrag til dagens challenge 🙂

 

 

#magiskchallenge #blogg #magiskliv #utfordring #torsdag #littavhvert

 

18 kommentarer

Siste innlegg