vürfølelsen

VÅREN ER HER!

Ja!

VĂĽren er her, og det spirer og gror blandt blomster og trĂŚr i hager og rundt forbi.

VĂĽr!

Vi letter pĂĽ antrekket og tar av litt vinterklĂŚr.

Ser gjennom skapet etter passelige vĂĽrklĂŚr.

Åh så herlig – det er vårsol og det spirer.

Snøen er borte og det blir lenge til neste gang 😀

JOMMEN SA JEG SMØR!

Hva?

Stemmer det ikke?

NEI!

Det snør det snør – tiddelibom!!

Dette er dagen i dag – selv om det er vår.

Men vet du, det gjør ingenting.

Jeg er frisk og rask og gleder meg over dagen.

Snø eller ikke – våren er her uansett og jeg tar på en tykkere jakke og går ut og nyter dagen.

GRIP DAGEN!


Mr Sniff er ikke så glad i denne snøen, får jeg følelsen av 🙂


Påskeliljene er dekte av hvitt 🙂


Jeg vil opp, sier Mr Sniff.
Hehehehe vi kan iallefall late som det er det han sier 😉


Please!!!
Vil ikke stü her i snøen :-/
Løft meg opp da <3


Bjørka som har kommet sü langt allerede.


Se så fint det er med snø da 🙂

Det er sü godt ü rusle av sted og nyte solen som titter frem og gjør at det smelter i rekordfart.


Ja, jeg er fornøyd nok jeg 😀


På vei ned til min moderen – og der er mitt tantebarn fra Florø på besøk.
Hun blir 15 år i morgen og skal snart konfirmere seg 🙂


GrĂĽgĂĽsa.


Det er jo vakkert med denne snøen som legger seg over alt.


Ja, malerisk pĂĽ en mĂĽte.

Ja, greit ĂĽ vĂŚre positiv.
Jeg har ikke noe problem med at det kommer snø.

Men jeg skal pü konsert i kveld og mü kjøre bil, sü det hadde vÌrt greit om det ikke kom mere nü.

Konserten jeg skal på, er BEATLES – med lokale artister og Janitsjar-orkesteret.
Gleder meg storlig!

 

Ønsker dere alle en god lørdag, med eller uten snø!!

Takk og takk for at du var innom her 😀

 

 

 

#vürfølelsen #grügüs #skogskatt #snø #positiv #utpüturaldrisur #gripdagen #lørdag #fotografering #natur #dagen #friluftsliv #glede #himmel #april

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg