ein følelse

SONY DSC
 

EI SLAGS SORG

Eg sit i bilen, pü veg mot øst.
Musikken i bilen, ja den bevegar noko langt inne i meg.
Og ein følelse veltar innover frü ingensteds.

Ingen kontroll.
Grüten tek overhand eit lite øyeblikk.
SĂĽr grĂĽt.

Veit ikkje kva det var.
Men i eit lite øyeblikk kjente eg nokon annan sin fortvilelse og sorg.
Eg ser pĂĽ klokka.

Klokka er litt over 10.15.
Det er 1. juni og sommaren har starta.
Klokkeslett og dato er spikra i minnet.

Denne bølga av rein sorg, den var ikkje min denne gongen.
Men den kom til meg allikevel.
Kven som vart rama, ja det veit eg ikkje noko om.

Det var ein sterk opplevelse, ja det er heilt sikkert.
Eg hadde ikkje kontroll, der tĂĽrene rant fritt.
Men fekk samla meg, dĂĽ eg sat i bilen, og var pĂĽ veg.

StĂĽ deg vel der ute.

 

mettekvalsvik

 

 

#minedikt #eitdiktomdagen #einfølelse #eislagssorg #blogg #juni #fotografering #tankar #sorg

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg