god morgen

 

God morgen der ute!

Ja, det er blÄ himmel og sol.
Herlig Ă„ vĂ„kne til enda en flott dag – selv om overskyete dager ogsĂ„ er flotte 🙂

Dagen blir litt lettere nÄr veret er fint.
Jeg skal til pÄ min 4. vakt i hjemmesykepleien.
Jeg har hatt kveld, dag og i gÄr kveld og i dag tidlig vakt igjen.
SÄ har jeg fri etterpÄ.

I gÄr kveld da jeg kjÞrte hjem fra jobb mÄtte jeg ta bilde av solnedgangen igjen, og med en litt annen vri enn fÞr.
Jeg har instagram og legger en del bilder ut der, men tenkte dette fikk komme hit ogsĂ„ 🙂

 

Vi er inne i den lyseste tiden pĂ„ Ă„ret, og dette er vel ca kl 22.55 i gĂ„r 🙂
NĂ„r man bor ute ved havet slik jeg gjĂžr, blir det mange vakre solnedganger.

NĂ„ er jeg klar for jobb.
Ønsker dere en god sommerdag der ute.

Nyt den og grip dagen pÄ den mÄten som er rett for deg.

 

 

 

#godmorgen #solnedgang #sol #sommer #gripdagen #dagen #foto #fotografering #nydag #carpediem

20 kommentarer

Siste innlegg