øsepøser

SØNDAG

 

Og det øser ned.
Regnet trommer mot taket og stuevinduene.
På yr sa de at det skulle komme en “topp” og så skulle det roe seg.
Ja, jeg trodde den toppen var gådd…………

Jeg ruslet meg en tur i Mulevikvegen da jeg trodde “toppen” var nådd.
Det var opplett akkurat i ca 30 minutter 😀

Jeg ser at det kommer en ny regnbyge ut i havet.
Jeg er pĂĽ vei hjemover.

Siden jeg kom hjem har den ene bygen etter den andre avløst hverandre.
Det regner pĂĽ skrĂĽtt.
Og akkurat nå føles det som det er “toppen” av bygen som er ute 🙂
Slusene bare ĂĽpner seg.

Men jeg sitter heldigvis inne.

Markane blir fortsatt glade fordi det har vÌrt tørt sü lenge.

Jeg skal snart en tur pü jobb, men er heldig og har  fütt meg en tur ute i naturen i dag ogsü.

God søndag til dere!

 

 

 

#søndag #dagen #øsepøser #natur #regn #juli #sommer #bilder #foto #utsikt #mulevikvegen #sunnmøre #friluftsliv

16 kommentarer

Siste innlegg