tidlig morgen

FREDAG

 

Og god morgen!
Jeg skal pÄ trening.
Spinning og slyngetrening.

Kjenner at vÊret gjÞr sitt med kroppen nÄ.
Det er vind og kaldt og grÄtt ute.
Jeg stivner fortere til i kroppen.

Jeg gÄr med FITBIT klokken for det meste,  men glemmer hva den er til.
Heheheheh
Sjekker ikke skritta lenger hver dag
..
Men det slipper jeg for nÄr jeg har passert 10 000 skritt sÄ vibrerer klokka.
Den vibrerer ikke hver dag, men jeg tar ikke det sÄ tungt.
Jeg trener mye annet enn bare gĂ„ing ogsĂ„ 😀


Tom for batteri??!
Ja da mĂ„ den bare laddes et par timer sĂ„ er den fit for fight igjen 🙂


Dette er fĂžr jeg klippet av meg mye av hĂ„ret 😀

Alltid klar for en treningsĂžkt!

Jeg fÄr ukentlige oppdateringer fra FITBIT.
Det er jo veldig greit det 🙂


Jepsipepsi!
SÄ er det fredags morgen og jeg er trÞtt i trynet, men klar for en treningsÞkt pÄ 1,5 timer.
Spinning og slynge 😀

Herlig og intensiv Ăžkt.
Jeg kjenner at jeg trenger det nÄ for Ä mykne opp.

#aktivtrening #fibromyalgi #reumatisme #benskjÞrhet #stÄpÄ #mestring #smerte #kroppoghelse #aktivsenter #spinning #slynge #fitbit #nike #ytmaks #yt #selfie #tidligmorgen #helse
 

12 kommentarer
    1. god morgen sprekingen )) nei du trenger nok ikke sjekke ut skritta dine daglig for jammen er du usedvanlig aktiv )) spinning tidlig pÄ morningen helt frivillig hadde ikke jeg kommet pÄ hi hi .Du kledde godt hÄret slik det er klippet no )) kjempefine,sÄ ha en fin treningsÞkt,her skal noen tunge blomsterkrukker bÊres til vinterdvale sÄ litt styrketrening blir det pÄ meg ogsÄ i lÞpet av dagen )

    2. Er ganske greit det der.
      Jeg har jo grensen min pÄ 13000 skritt hver dag, og ja noen uker gÄr det ikke mens andre uker er en langt over.
      Det jeg fÞlger mest med pÄ er faktisk kaloriene. At jeg nÄr det mÄlet. Da kan jeg kose meg og slappe av med alt annet egentlig.
      Digg med timer.. Tenkte litt spinning selv i dag.:) Riktig god fredag.:)

    3. Du er jammen flink! Jeg holder meg til turer som trening..men det er mer en nok for meg..sliter med hÞy puls, og svetter for den minste ting..sÄ da blir en tur en god treningsÞkt! HA en god og flott helg!

    4. Det var da voldsomt.. andre sĂ„nn fitbitklokke som dukka opp nĂ„r jeg logga meg inn her 😛 Men en smule mer avslappet 🙂 Du er nĂ„ bra snill som gir meg sĂ„Ă„Ă„Ă„ dĂ„rlig samvittighet som vet at medlemskortet til Stamina ligger sammen med innetreningskoa og treningstĂžy innerst i et skap og har ligget der i over et Ă„r. Sukk.. men jeg SKAL begynne igjen. . sĂ„ tenk..

    5. dedicat: Heheheheheheheheh du er slik en god stĂžttemedlem du altsĂ„ 🙂 hehehehehe hĂ„per du ikke fikk sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ dĂ„rlig samvittighet 🙂 PrĂžver Ă„ inspirere jeg da hihihihihi men ikke alltid like morsomt Ă„ fĂ„ trykt trening og aktivitet i ansiktet da hehehe det forstĂ„r jeg 🙂

      Ja du fĂ„r ta en titt i det skapet og legge innholdet litt lenger frem og tilgjendelig 😀

      Ha en flotters fredagskveld 🙂

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk og takk! Jeg elsker trening som gjþr at svetten siler og pulsen dunker fort 😀 hehehehehe
      Det er bra vi ikke er like vettu 🙂 Noe passer for den ene og noe annet for en annen 😀

      God fredagskveld til deg 🙂 Jeg blir borte en ukes tid fra bloggen nĂ„ 🙂

    7. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Jepp ganske greit 🙂 Det er slik med meg ogsĂ„ – noen ganger masse over og andre ganger sĂ„nn akkurat og andre ganger veldig lite,,,,,,,,,,,,,,,, men jeg vet jeg er aktiv og trener minst 3 ganger pĂ„ Aktivsenteret. Har liksom blitt avhengig av den styrketreningen – kjenner at den hjelper meg 🙂 SĂ„ er jeg veldig glad i BODYBALANCE <3 Jeg elsker gruppetimer <3

      Ønsker deg en herlig kveld!

    8. fruensvilje: hehehehe god kveld til deg spreka sjĂžl!!! NĂ„ er du vel ferdig med all trĂ„kking opp og ned og har nok fĂ„tt det akkurat som du har tenkt 🙂 Du er flink du , Connie 🙂

      Tusen takk – ja deilig Ă„ ha hĂ„ret litt kortere en tid ogsĂ„. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg