havet

  ETTERMIDDAGSTUR TIL GOLLENESET FYR   

 

Ja jeg måtte nok ut og lufte meg ut på ettermiddagen.

Det rare med været selv hvor uforutsigbart det kan være, er at man ser når regnbyene kommer, selv om de kan komme raskere enn du tror.

Jeg prøvde gå mellom byene.
Men den byen jeg skulle gå når den var ferdig – ble liksom ikke helt ferdig allikevel – denne gangen.

Så litt regn ble det hele veien til #Gollenesetfyr.

Men dete gjør ingenting.

Det var blott på himmelen både her og der før regnet tok over igjen og vinden blåste skyene over det blåe.

Også DVERGPINSCHEREIMITTHJERTE var ved havet i dag.  Flotte bilder som du kan se om du klikker på bloggnavnet hennes.

 

Her er mine bilder fra en vindfull og regnfull tur:


Titt tei !!
Gjør ingenting for denne sauen, om det regner eller blåser. 
Den finner seg mat og ly uansett 🙂

 

Hmmmmmmmmm
Har du mye blader/magasiner hjemme hos deg?
Ja……
For jeg har ingen……… og da mener jeg ingen!
Jeg har bøker ja……
Men blader kjøper jeg ikke…..
Er det ille????

For jeg var innom FRUENSVILJE – og det må jeg si var blad-dungen sin det.
Slik er det nok ikke hos meg – og jeg lurer på om jeg burde ha det.
Kjøpe noen blader for å ha…..
Om jeg kjøper blader – ja – så er det nok Donald det går i her   heheheheeh

Jaja jeg kan låne blader av moderen om jeg trenger noe.
Det er nok litt mere av interesse – og fruensvilje strikker og liker interiør og ute og inne – og det gør jeg også – men ikke på samme måte kanskje.
Forstår du?
Jeg tenkte brått at jeg burde ha en blad-haug her……………

Blad-haug eller ikke……….
Jeg ønsker dere alle en herlig fredag kveld!

 

 

 

 


#havet #dagen #friluftsliv #regn #vind #bloggere #sau #fotografering #høst #sistedageniseptember #fredag #fyrlykt #natur

20 kommentarer

Siste innlegg