utetid

TUR TIL RUNDEFJELLET

Hadde avtalt med Inguna å ta turen til Goksøyra og gå en liten tur i fjellet.
Lille Leia kan ikke gå de lange turer ennå, da hun er bare bitteliten og skal vokse seg stor og fin. Så må passe på så hun ikke anstrenger seg for mye i denne første vokseperioden.

Men en tur til Kaldekloven på Runde går fint på flott tilrettelagt sti.
Men jeg bærer henne av og til om det er behov for det.

Jeg får alltid denne følelsen når jeg kjører mot Runde og Goksøyra, at jeg hører hjemme her.
Denne gode følelsen når jeg kjører langs havet. 
Merkelig men slik er det.
 


Vi går oppover den asfalterte veien.
Det er så fint å gå langs elva og kvenne-huset.
Mange flotte bildemotiver her.


Inguna synes Leia er skikkelig fin.


Vi er kommet opp til Kaldekloven.
Det er skodde – men lyset er flott.


Leia finner ingen plasser å gjøre fra seg på.
Gleder seg til å komme hjem og bak huset………….
Hehhehe
Men hun klarte iallefall å tisse EN gang før vi gjekk ned fra fjellet.



Flott utsikt mot kvalsvika.



Litt mere kos 🙂


Leia klapper meg i ansiktet og sier at nå vil hun rett og slett hjem 🙂


Så er vi tilbake på asfaltveien og vi ser ned til #Goksøyrcamping.


Har du sett her altså!………..
“Gåsunger” som vi kaller det…… holder på å sprette ut.

 

 

Tusen takk for turen, kjekke Inguna 🙂

 

 

 

#Rundefjellet #Goksøyra #sheltie #hund #friluftsliv #turerifjellet #utpåturaldrisur #natur #fotografering #skodde #skydekke #shetlandsheepdog #sunnmøre #blogg #fredag #januar
 

10 kommentarer

Siste innlegg