morgenfugler

Fredag
og ingen unntak.
NÄr jeg stÄr opp kommer Leia lÞpende, og det er rett ut for hennes del.
Det fornĂždne.

Er jo helt flott nÄr ting gÄr seg til  og rutiner er komt i siget.

Det er hagl/snÞ-byger ut i eningen her, sÄ nÄr det kommer et glimt av blÄ himmel, tar vi pÄ oss og gÄr ut.

Mr Sniff mĂžter oss ute.

Han er ikke sĂ„ glad i kulde og snþ




Men han vil vÊre med pÄ leken om vi skal vÊre ute da




Vent pÄ meg!!!
Men vi kan ikke vente pĂ„ en katt som ikke vil gĂ„ tur 🙂


SĂ„ da er vi i gang med dagens tur.
Her gÄr vi en litt annen veg.
Jeg gÄr her ofte uten Ä legge ut bilde, men i dag var det sÄ fint.
Bakken her har vi i min oppvekst kalt “KĂ„rabakken” der vi fikk renne pĂ„ akebrett og ski av grunneigar.
Det var tider det.

SĂ„ er vi i “dalen”.
Jeg elsker Ä gÄ her.

Her har vi ogsÄ lekt fra barnsben av.
Fantasien lenge leve for oss som vokste opp med fĂžrst svart hvitt tv og deretter farger med bare EN kanal.

Her var det indianer og cowboy – pĂ„ boks – leikarstyr – jenteting – utkledning og mye mye mer.

Jepsipepsi – vi er enige om at dette er flott 🙂

Herlig med snĂž!

Flott utsikt mot Runde.
Og under er av bygda mi i sol.


OgsÄ er turen over og Mr Sniff er glad og kommer oss i mÞte.

 

 

 

 

#dagen #natur #friluftsliv #utpÄturaldrisur #minner #kvalsvika #snÞ #vinter #februar #fredag #hundogkatt #shetlandsheepdog #skogskatt

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg