alt man finner

Mandag,
litt grütt vèr,
kaldt
og
for øyeblikket
opplett.

Luftetur mot Mulevika.


Så oppdager jeg noe ved en stein og et vann vi alltid stopper…..
Har ikke sett det før…..
Jeg ser bare noe rustent jern først….
Hjelpes, tenk om det er en gammel bombe ……:-)
Ja, jeg tenkte faktisk det da jeg dro det frem fra der det lĂĽ.
Men, ingen bombe.

Det er hult inni.
Som om det har vĂŚrt et lokk pĂĽ noe.

Merkelig med alt man kan finne ute i naturen.
Dette var jo en merkelig gjenstand, spør du meg 🙂



SĂĽ lĂĽg disse gniks-bitane og duppa.
Ja, det ene minner jo tydelig om et hjerte 🙂



Leia hopper fra stein til stein.
Mye spennende lukter!


Et lite ansikt dukker opp.


Hestehoven.


Det blir grønnere og grønnere langs veien.


Trodde det var saue-ull som hang på piggtråden – men det var tau.

 

 

Herlig tur for gode venner.

 

 

 

#utpüturaldrisur #sunnmøre #oppdagelser #hvaernüdette? #natur #hestehov #hund #shetlandsheepdog #vürfølelsen #dagen



 

24 kommentarer

Siste innlegg