tur


reis……

Ja, jeg har vært på tur.
Jeg og moderen.

En tur til Trondheim og til St. Olavs Hospital.
Jeg har vært ledsager/følge.
Moderen skulle å gjøre et inngrep/operasjon, og var anbefalt å ikke reise alene.

Jeg hadde litt tid – og da ruslet jeg til Nidarosdomen og turstien rundt ved elva.
Gjekk forbi Radison SAS og over broa der……..tok en kaffelatte og ruslet tilbake.
Det skimtet til med sol innimellom regnet 🙂

Det er koselig å være på reis, men da vil jeg ha tid til å skikkelig nyte dagene.
Man nyter de ikke like godt når man egentlig holder mest til på sykehuset.
Men alt har gått bra, og nå har vi fløyet med Widerø tilbake igjen, til Ålesund.
Det var gråere her på sunnmøre…….
Skodda ligger tett og regnet lige så.

Men men……..
På reis og fått sett litt annet.
Trondheim er en fantastisk by som jeg vil tilbake til flere ganger.
Har vært der før, men blir liksom ikke mettet.

 

 

#fotografering #trondheim #blogg #tur #dagen

14 kommentarer
    1. Å så koselig å se bilder fra Trondheim igjen! Tror nok jeg snart må oppover til prinsessa igjen… vet at ho savner mamma, hihi….. klemmer <3

    2. Det er en veldig imponerende kirke altså! Den er så stor og så flott. Har aldri vært der selv, men blir alltid imponert når jeg ser bilder av den- må ta en tur en gang å se selv, trur jeg 🙂
      Så bra at det går bra med mamsen din <3 Og at turen hjem gikk bra, selv om det var grått vær og regn 🙂
      Og ellers mange flotte bilder 😀

    3. Så mange flotte bilder! ja det blir ikke helt det samme å besøke byen når man er på en sånn reise..noe annet å være der for kos…Så bra alt gikk fint! og du har fått med deg mange flotte bilder da!! ha en god kveld!

    4. godt å høre att det gikk greit i Trondheim,så håper eg din mamma kommer seg ) Trondheim er en veldig fin by,jeg liker godt å gå der,med familien min eller bloggvenninne Siv,ja hun bor ikke langt fra sykehuset )) veldig fine bilder fra spaserturen du fikk deg

    5. fruensvilje: Nei, jeg tenkte på det……….. om jeg skulle kontakte bloggvenner der…… men veldig uforutsigbart når man er følge til sykehuspasienter……………..og jeg kjente meg ikke nedstresset på noe vis til å ta kontakt med folk 🙂 Så jeg gjekk i min egen boble denne gangen 🙂

    6. Kjempe fine bilder av Trondheim by .♥♥ Jeg hadde flere turer dit i fjor forbindelse med operasjoner..:-)
      Godt å høre at det gikk bra med moren din! :-)) Ønsker deg en riktig god fredag og helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg