utpåturaldrisur

En regnværsmorgen
og hunden må luftes 🙂

 

Ikke noe problem det.
Vi har jo klær som passer til regn og vind.

For som man sier;
#detfinnesikkedårligværbaredårligeklær


Men jeg har sånn sett helt ok klær jeg da…..
Og ut en tur om det er regn eller ikke, det er ikke noe å stusse i.

Vi er jo heldige som HAR regn og slipper gå flere hundre meter og vel så det, for å hente vann.
Det bare renner ned og vanner hagen vår, regnet,  og fyller opp så vi kan skrue på en kran og få vannet rett i fanget.

Flotte dråper blir det også – for meg som elsker å ta bilder.


Når man rusler rundt ser man så forskjellig.


Og jeg klarer meg visst ikke uten å måtte ta en #selfie eller to med min vakre turvenn 🙂
Hun er vèl vant til det nå 🙂


Hun er så flott, denne hunden som jeg nesten kan kalle min.
LEIA
Det er jo Patrick som er eiger – og ville at mor skulle ha selskap i heimen når gutta har forlatt redet.
Heldige meg!
Blir nesten litt rørt da, når jeg tenker på mine to hjerter.
Mine to gutter jeg er så stolt av <3

Kanskje det er regnet som gjør det, at tankene kommer.
Jeg er bare stolt jeg 🙂

 

#haenfindagderute

 

 

 

#regnogvind #stolt #hund #shetlandsheep #utetid #natur #fotografering #Leia 


 

14 kommentarer

Siste innlegg