jippi

MULETUA
253 moh.

Jepp!
Hadde planen klar for denne morgenen, om veret tillot det.
Og morgenen opprant med blått på himmelen og fjelltur i sikte.

Først fjelltur og deretter klippe plenen!!!
For; det er regn i vente ut på dagen.

Og, jeg har en plen som begynner se litt overgrodd ut……

Muletua here we come!!


Jepsipepsi!
I dag skal vi opp her.
Leia har prøvd å ta av opp her flere ganger, og nå endelig.
Med hiking-skoa/fjellskoa på men med forsiktige skritt.


Her har vi en liten pause og jeg tar vurdering på om jeg klarer å ta turen eller ikke.
Ryggen herket bittelitt og jeg fikk en ørliten panikkfølelse……
Men den forsvant, den panikkfølelsen, for dette skal jeg klare, og plenen skal klippes etterpå, før regnet kommer.

Det er vakkert å se innover fjella.
Men skyer truer…….
Blir det regn før jeg kommer meg hjem igjen?

Men, det ser ut til at det ikke blir ordentlig overskyet.
Solen skinner igjennom skyene.


Og der er toppen i sikte!

Lek i #myrull


Utsikt mot #fuglefjellet på #Runde.


Så er vi oppe 😀

Jepp, vi er fornøyde.
Back in business!!!!

Og plenen rakk jeg også klippe uten flere rygg-episoder.

Og det har ennå ikke begynt regne.

 

#fjelltur #muletua #mestringsfølelse #fibromyalgi #revmatisme #pågangsmot #hund #shetlandsheep #turvenn #torsdag #turglede

 

22 kommentarer
    1. Det ser ut til at dere fikk en flott tur. Skyer er magiske! Det er reint så de forteller sine egne historier. For meg tar disse historiene meg tilbake til gammel tid der menneskene var helt avhengige av vær og vind for egen overlevelse. I det femte bildet ditt kjenner jeg på lettelsen til kona som går hjemme med seks små og som har sendt mannen på havet… “Så er han trygg også denne dagen, med Guds velsignelse.”
      Så deilig for Leia endelig å få lov til å svinge av på rette stia – og så flott at ryggen din ikke krangla noe mer enn at du fikk klippe plen også 🙂

    2. Jeg synes Muletua er et stilig navn på en topp 😀 Det høres ut som en liten sandhaug i sandkassen, og så er det egentlig en flott topp man kan gå tur til 🙂 Flinke du altså <3
      Og der minnet du meg på at plenen må klippes ja. Og akkurat nå er det opphold og har nådd å tørke bittelitt. Så kanskje jeg må droppe resten av blogglesingen, for å klippe plenen? Tror nesten det. Men det tar jo ikke så lang tid 🙂
      Ha en fin dag fortsatt, og håper ryggen blir bedre snart <3
      Klem <3

    3. Så herlig!! ja du kunne jo latt plenen være…må ikke gjøre alt for mye når du først er litt bedre! Da kan du fort bli verre igjen! men dette vet du jo…men jeg vet hvor vanskelig det er….vil gjøre alt man ikke har klart med engang!!! Så flotte bilder! og deilig å høre at du er bedre!!

    4. Så flott dere kom dere opp og at været var så fint ! Vi gikk ei lita runde i stad.. planen var en halvtime .. men det ble femten minutter før det plaska ned..og vi hadde ikke tatt med regnfrakker ..hehe.. men litt frisk luft er deilig uansett :)) Heeeeelt nydelige bilder <3

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: hehehehehe troll i ord med deg…………………….bet over litt for mye i dag…………………menmen………..går seg til og det jeg gjorde i dag gjorde at jeg følte meg myyyyyye mere hel 🙂 Men nå er ryggen dårlig ja…………..pytsan………….. 😀

    6. Ja, ja… Det bruker vel å være sånn noen ganger at vi blir litt ivrige om ikke smertene stopper oss med en gang. Da gyver vi løs og får gjort en masse – og så får vi betale dyrt for det i etterkant. Rart at man ikke lærer etter flere år med det samme opplegget 😉 Håper du til nå har kommet deg litt igjen <3

    7. Helga Sriskantharajah: Ja ikke sant………rart man ikke lærer……men det var en stemme bak i hodet som sa at jeg burde stoppe……….men det var så godt å få ting unnagjort i en god dag………….og det betaler jeg for nå…………..men…… det går bedre og bedre dag for dag……..Får vente og se også hva MR viser. Jeg er mest redd om det skulle være små brudd i ryggen pga benskjørhet……………….men men 🙂

    8. Huff, jeg håper virkelig ikke at det er så ille. Krysser fingrene for at MR gir bedre svar. Lykke til – jeg håper at du snart er på tur med Leia igjen og gir oss innblikk i den vakre naturen dere har rundt dere.
      God bedring – og god helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg