sykkel

MANDAG
Og sykkeltur.

Ja, jeg måtte teste sykkelen som har stått stille kanskje nå et helt år….
Husker ikke sist jeg syklet iallefall, og det var i fjor en gang 🙂


Jeg syklet til Moloen på Kvalsund.


Utsikt til Nerlandsøy-brua.


Midt i bildet ser en #Hornseten man kan gå til fra #Heidstien


“Nanananananana………….nanananana………..


#Selfie


Går opp denne grusveien, og jammen meg kommer det en sommerfugl rett foran meg og setter seg rolig til rette for å bli fotografert 🙂

Så herlig!
For på fjellturen i går, kom det også en slik sommerfugl,men den hadde ikke tid til å sitte stille da linsa kom for nært 🙂

Det gjorde seg med en sykkeltur.

I dag kommer bya-hunden hjem til matmor 🙂
 

 

 

 

 

#sommerfugl #sykkeltur #høst #utsikt #sykkel #mandag #mestring #aktivitet

 

14 kommentarer

Siste innlegg