luke 5

ADVENTSTIDA

 
Det er 5 desember og luke nr 5
i min hjemmelagde
adventskalender

Og ha skjuler seg i pakken?
Den er myk iallefall 🙂

Noe jeg trenger 🙂


Disse er jeg så glad i og har i alle slags farger.
Bokser fra Pierre Robert!
De er supergode 🙂

Så er jeg innom
Juleheftet til 
NATHELESS

Og der sitter en nisse og venter så fint 🙂
Og om du 
klikker på bildet under her,
kommer du inn til julefortellingen
om 
ERLE.

Og vi kommer ikke utenom
frodith sin 
julekalender, og jeg har allerede
vært og svart på konkurransen i dag.
Gå inn

HER

og se om du klarer spørsmåla i dagens luke 🙂

Og en siste ting jeg vil du skal gjøre,
om du vil,
gå inn og se på de flotte pepperkakehusene
fra 2005 og til 2017
fra bloggeren

HVERDAGENFORMEG

Nyt dagen!
I dag er det den 5 desember 2017.
Dagen merkes av, er her, og forsvinner etter hvert, for en ny dag.

 

 

 

#5desember #lukenr5 #natheless #frodith #hverdagenformeg #etdiktomdagen #tirsdag #blogg #adventstida #ventetid #kalender 

 


 

 

18 kommentarer

Siste innlegg