feiring

12. DESEMBER
og jeg fyller

50 ÅR

SĂ„ er dagen her!
Denne som jeg har hatt feiring pÄ i forkant.

Jeg feiret den 24.11.17

33 med meg.

Gode venner og naboer.
Familie.

En herlig kveld med god mat og drikke.
Gode ord og flotte gaver.

FÞler meg sÄ enormt heldig.

Jeg holdt velkomsttale og arrangerte en quizz.
Hadde diktet sang til varmmat og kaffevise til kaker og kaffe.

 Marie, mi gode venninne, hun holdt tale og hadde en adjektivstil – om meg  😀
Min storebror sa ogsĂ„ noen ord 🙂
 For en kveld!

OgsĂ„ blei det litt feiring dagen derpĂ„ ogsĂ„ 🙂
Eldste sÞnn med kjÊreste og hennes lille gutt var innom <3
Og ut pÄ kvelden kom 
tantejenter, moderen, storebror og kjĂŠresten, og vi spiste rester og koste oss.


Dette satt tantejente Tina og tegnet den kvelden vi var i 
Vollanaustet og feiret meg pÄ forskudd.
SĂ„ den dagen var jeg fortsatt 49, og i dag er jeg
50!

SĂ„ gjekk dagane – og her i dag, 
12 desember, er dagen.

Og jeg har feiret.

Mi gode venninne igjennom alle Ă„r, fra vi var ganske smĂ„, Marita, fylte 50 i gĂ„r, den 11. desember 🙂

Og tradisjonen tro, sÄ mÞtes vi pÄ hennes eller min dag.
Og i dag mĂžtes vi.

Vi skal til
Devold fabrikker 🙂

Men, fÞr jeg fyker ut dÞra som 50 Äring, for Ä mÞte mi barndomsvenninne, Marita, mÄ jeg Äpne luke nr 12.

Og den har jeg ventet pÄ lenge!
For det har blitt pÄ en mÄte en kalender/bursdagsgave, fra meg til meg, for den kostet litt.
Jeg har ventet snart 4 uker pÄ Ä fÄ Äpne luken og pakken,
da jeg syntes den var egentlig ganske dyr som kalendergave



Men man mÄ unne seg litt!
50 Ă„r!

ADVENTSTIDA


Gode ord Ă„ ta med seg <3
 

Luke nr 12 inneholder:


Disse skal varme meg pÄ fÞttene <3

 

 

 

Og i Julehftet til natheless
er det slik denne dagen

Og om du klikker pÄ bildet over,
ja da kommer du inn til
 
ERLES JULEDRØM

Det koselige juleeventyret natheless skriver og tegner til.

Og jeg anbefaler deg ogsÄ Ä
stikke innom 

FRODITH

og se hva Salt og Pepper styrer med
og prĂžve lĂžse
spÞrsmÄlene i julekalenderen hun har.


En annen blogg jeg vil anbefale deg Ă„ stikke innom,
er bloggeren

SOLLIV

hun er fra Fredrikstad.
Ei dame jeg er glad jeg har blitt kjent med her inne  i bloggverden.



Ta vare pÄ hverandre!

 

 

 

#50Ă„r #bursdag #advent #kalender #bilder #12desember #adventskalender #luke #solliv #frodith #natheless #erlesjuledrĂžm #bursdagsbarn

24 kommentarer

Siste innlegg