hva skjera…baghera…….

Onsdag,
og jeg skulle egentlig på nattevakt.
Men, som noen kanskje har fått med seg, så tråkket jeg i et hull her om dagen, har begynt med fysioterapi, og sliter med rygg 🙂

Og i dag er jeg bedøvet i nakke og hode…….
Ikke medisinsk bedøvet, men rett og slett stokk stiv og med en hodepine hinsides…..
Det startet egentlig i går….
Så, nå er jeg sykemeldt noen dager for å se om det roer seg.

Så, da legger jeg ved noen bilder fra gårsdagens tur.
I mild sørvest kuling sikkert nok, for det blåste, og is og snø smeltet bort.


Mye nedbør og snø og is-smelting gir mye vann 🙂


Her blåste det i rykk, og av og til føyk isbitene opp i luften av vinden og vannet.


I farta!!
Hun elsker å løpe bittelitt fritt men så vil hun i band igjen 🙂

 

 

 

 

#bilderfragårsdagen #hundenLeia #desember #natur #snøogissmelting #vind #bygda

18 kommentarer

Siste innlegg