OL

Ja, OL.

Jeg har fulgt med sÄnn passe. Har ennÄ ikke stÄtt opp til noen konkurranse ennÄ, men fÄtt med meg masse allikevel.
Norge har gjort det veldig bra og vi er jo stolte av vĂ„re utĂžvere 🙂

Jeg har vĂŠrt ute og ruslet en tur i dag, og fĂ„tt med meg stafett – skiskyting.
Vi fikk sĂžlv!
Nervene og forventningspresset tok overhĂ„nd pĂ„ siste runde – men du verden sĂ„ dyktige.
Man mÄ da vÊre fornÞyd med SØLV?!
UtĂžverne gjĂžr sitt aller beste.
Det er derfor de er der og har kommet sÄ langt som de har.

Jeg tror jeg har sett innom de fleste ski-sportene.
Har enda til fulgt litt med pĂ„ Ishockey 🙂

Ja, sÄnn er det med den saken.

Snart er OL ferdig.
En 3 mil og en 5 mil vil jeg ha med meg om jeg ikke skal noe annet 🙂

God fredag til dere!

16 kommentarer
    1. Ja, man fĂ„r jammen vĂŠre fornĂžyd med det 🙂 Jeg skal prĂžve Ă„ fĂ„ sett litt i helgen jeg ogsĂ„ 🙂 Om det ikke er tidlig pĂ„ mĂ„rran 😀 Ha en fin kveld <3

    2. FÞlger mest med pÄ slike sammendrag i etterkant..men moro er det med Norge som gjÞr det sÄ bra :)) Vakre fredfulle bilder over her <3<3

    3. Litt OL mĂ„ vi ha med oss 😉
      Og jeg synes virkelig vi skal vĂŠre fornĂžyde med sĂ„ utrolig mange medaljer. Kan jo ikke vĂŠre gull hver gang, selv om vi nok blir litt skuffet nĂ„r det er sĂ„nn nesten. SĂžlv er uansett ikke nederlag. 🙂
      Flotte bilder du har i dag ogsÄ! Klem <3

    4. GĂžy med OL….ikke fĂ„tt sett sĂ„ mye jeg. Men litt her og der. Tv Norge er litt annerledes synes jeg. Likte Nrk og reprisene pĂ„ ettermiddagen og etter Dagsrevyen.

    5. OL har ikke gÄtt meg hus forbi, men jeg har kun sett pÄ en gang, og det var forleden dag da Norge tok gull i skÞyter for lag. Og det var spennende nok det.
      Det er kjekt at vi gjĂžr det godt, med tanke pĂ„ antallet innbyggere i landet, i forhold til andre land med ganske mange flere innbyggere og langt fĂŠrre medaljer 🙂
      Men sport generelt er det sjelden jeg ser pĂ„. Jeg fĂ„r med meg resultatene likevel pĂ„ en eller annen mĂ„te 🙂
      Fine turbilder, og is pĂ„ vannet ser det ut som 🙂

    6. ja norske utĂžvere er virkelig flinke og en medalje er flott uansett farge.Jeg har ikke fulgt med pĂ„ ol,men fĂ„tt med meg hĂžgdepunkta innimellom alikavel 🙂 jeg rakk ikke tur ut i dag,her har hele dagen gĂ„tt til Ă„ jobbe mot melmĂžllene

    7. Ja nĂ„ er snart OL over..og vi har virkelig gjort det bra..medalje er superbra…samme hvilken farge! Ha en god kveld og ja..nĂ„ gleder jeg meg til 3 og 5 mil!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg