torsdag

1. mars

Så er det ny måned.
Februar er historie og mars er fersk.


Det er minusgrader og nydelig ver.

Det er dagen  med forskjellige ting på tapeten.

Lufte tepper, lufte sofaputer, støvsuge og dra over golva.
Se litt rundt i hagen……
Gjøre ærender sammen med moderen, og få med solnedgangen.
Det er torsdag og snart helg.
Det må jo gjøres ting både ute og inne når man har hus og hage.
Ikke bare fly i fjellene 🙂

heheheh

Så i dag har jeg gjort litt av hvert.

Rundtur i bygda, tur til Gjerdsvika og se etter gravsteder, og styrt i hagen og fått med solnedgangen.


Det er tidlig morgen og kaaaaaldt ute 🙂
Men fint å gå ei runde i bygda.

 


 


Så er vi kommet til 
GJERDSVIKA
og rusler en tur oppover mot 
Sædalen.


Her har jeg gått mye som barn og mamma vokste opp i denne bygda 🙂


Man kan gå opp og bak fjellet her – og jeg har plukket min del av blåbær kan man si, bak fjellet her – gjennom oppveksten.

Så er jeg hjemme igjen og henter hunden Leia så vi får tatt en tur i 
Mulevikvegen
og se solnedgangen.


En liten titt tilbake – før vi går helt til enden i Mulevikvegen 🙂
Vakker farge på himmelen og månen skinner så herlig.

Det er veldig kaldt ute, så nå er det på tide å snu nesen hjemover og få fyrt i peisen.

Vakkert ute ja – men nå var det godt å få varme i peisen 🙂

Ha en god kveld hvor du er 🙂

 

 

 

#solnedgang #månen #1mars #torsdag #bygda #kvalsvika #Mulevikvegen #fotografering #hobbyfotografering #bilder #hundenLeia #minusgrader


 

16 kommentarer

Siste innlegg