når man kan

FREDAG

Og dagen min startar tidleg.
Eg har hatt fri heile denne veka med det strålande flotte veret. 
Og i dag,
det å vakne til enda ein vakker dag, slik med sol og blå himmel, ja det må berre  nytast:-)
Når man kan og vil, slik som meg,
som elskar å gå i fjellet, være ute, høgt og lavt.
Jauda,
klart eg pushar grenser,
men livet er jo her og no,
og dagen ventar ikkje på meg,
den går uansett,
og eg henger meg på så godt eg kan.
Eg har ikkje høyrt noko anna enn at bevegelse er godt for kropp og sjel.

Og med litt ugunstig arbeidstid – dag – kveld – natt og helgearbeid, funkar det for meg og kroppen min 🙂
Eg er vel heldig 🙂

Så tidleg opp og hoppe, ikkje tenkje på husarbeid, for det kan eg ta ein annan dag………… så er det berre å gå ut i minusgradar og trimme kropp og sjel og hunden også.


Eg gløymer ærligtalt tida når eg har stått opp.
Så den fyrste turen som eigentleg er berre ein slik luftings for hunden, blei litt lenger og starta eigentleg før klokka var passert 09.00……
Og var ferdig før klokka var passert 10.00.

Så etter nåkre timar var det greit med ein tur til.
Ja for eg har anledning til det eg 🙂
Eg kunne gjort så forskjellig….
Men det kan eg ta igjen ein annan dag.
Vèret som dette, kjem ikkje igjen  – sjølv om det kjem andre flotte dagar.
Ingen garanti!

Tur til Muletua.

Ja, kva skal ein seie, utan om at dette berre er lekkert 😀
Iallefall er det det for meg.
Våren er komen sjølv om det er minusgradar.

Gledar meg til monge herlege turar i fjellet framover,
både dei store og små turane!

NÅR MAN KAN!

 

 

 

 

 

 

#fotografering #shetlandsheepdog #hundenLeia #natur #fredag #muletua #bygda #kvalsvika #fjelltur #minusgrader #mestringsfølelsen #utpåturaldrisur #nårmankan

 

18 kommentarer

Siste innlegg