lĂžpetid

LEIA
 

 


Hun har vokst og blitt stor flott hund.
Hun er nÄ 1 Är og 4 mnd.

Og 1. mars fikk hun lĂžpetid for andre gang i sitt liv.

Ja, sÄnn er det med tisper.
Og egentlig er det ikke noe problem.
To ganger i Ă„ret er det slik.
MÄ jo bare vaske litt ekstra rundt om,  nÄr det kommer noen drÄper pÄ gulvet her og der.
Men hun ordner opp selv for det meste.

Hun snuser og skvetter over alt nÄ.
hehhehhe
Markerer seg!

I et annet innlegg om hunden Leia, har jeg skrevet om allergi hun har.
Og etter at jeg sluttet Ä gi henne 
GRISEØRE
som hun elsket Ä tygge pÄ, sÄ har Þret blitt bra.
Skiftet ogsĂ„ for – kjĂžpte hundefor for allergihunder pĂ„ dyrebutikken.
Jeg blander nÄ halvt om halvt med for fra Royal kanin, og det ser ut til Ä gÄ helt fint.
Hun fÄr DENTASTIX og tyggepinner av kylling.

Hun fĂ„r ikke noe “menneskemat”. 
Ja, utenom gulrot og eple – for det er hun glad i 🙂

Godjenta er frisk og rask og glad i tur.

Hun er sÄnn mellom 9-10 kilo.


Elsker Ă„ finne greiner og pinner ute i naturen, og tygge tygge og atter tygge 🙂

Hun er litt slik; 
FINDER KEEPER

Det hun finner, mÄ du bare ikke prÞve ta fra henne.

Hun er fortsatt stabeisen selv, men gir seg etter hvert.
Hun er kvikk og rask og egentlig ganske lérevillig 🙂
Hun er flink Ä vÊre hjemme nÄr jeg er pÄ jobb eller andre ting.
Men
..
Hun kan finne pÄ sprell og fanterier som JEG ikke synes om men som hun synes er HELT pÄ sin plass nÄr hun er alene hjemme.

En gang hadde jeg satt sykorgen pÄ gulvet, og der hadde hun funnet mange trÄdsneller og diverse som lÄ strÞdd under salongbordet etter jeg kom hjem fra en kveldsvakt


..
SÄ .
Hun er oppfinsom gitt 😀

 

 

 

#hundenLeia #shetlandsheepdog #lĂžpetid #sheltie #tricolor #hund #blogg

8 kommentarer

Siste innlegg