gullunger

Ja tenke seg til gitt,
at jeg er en “gullunge” da 🙂

Hehehehehehehe

Og, det er bloggeren, frodith, som har kåret bl.a. meg til denne tittelen.
Og hvorfor jeg har fått denne tittelen?
Jo, det kan du se om du klikker på bildet under her 

Ja, for disse to maskene kom til meg i posten i konvolutten under her.


Og da blir det 
FOTOSHOOT 😀
I og med jeg fikk dette i posten i går, snappet jeg noen bilder som kommer her:

Morgentur til
Golleneset fyr,
med
fotoshoot rett og slett 🙂


Det har snødd litt på morgenkvisten 🙂


Rusler opp i gjerdet og over dalen og ned mot Golleneset fyr.


Nydelig morgen for fotoshoot rett og slett 😀

Så var turen og fotoshooten over.
Morsomt å leke – ikke ta seg selv høytidelig.

Man får jo ikke mere morro enn man lager selv, ikke sant??

Jeg elsker å ta bilder 😀

Ha en flotters dag der du er !

 

 

 

#littavhvert #gullunger #masker #fotoshoot #selfier #fotografering #frodith #gollenesetfyr #morgentur #shetlandsheepdog #dråper #snø #spor #hobbyfotograf #bilder #natur #himmeloghav #bygda

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg