morgenturen

MANDAG


og en kjenner at temperaturen er god.

Morgenturen med hunden Leia er ren rutine – eller fast innslag mere 🙂
Hun må jo luftes og jeg får min første trimrunde.

Og alltid er det noe å fotografere.

Joggesko er godt å gå i når man går på asfalt. 
Det er asfalt rundt hele bygda, og sånn er det jo de fleste plasser.
Asfalt.
Ikke det underlaget som er bra for min kropp, men man må bevege seg både ulendt og på veien, så……….


 

 

Og man oppdager de merkeligste ting å fotografere, som denne svart-sniglen som krøller seg rundt løvetannen her.


Bekkeblom/Soleihov
denne er giftig og det visste jeg egentlig ikke………….


#svartsnigle

En herlig tur i bygda.
Markene er frodige – slik som jeg husker det fra da jeg var barn.
De skal snart slå markene og da forsvinner det vakre gress-havet 🙂

 

 


 

#komiformmednrf #morgentrimmen #morgentur #hundenLeia #shetlandsheepdog #natur #fotografere #hobbyfotograf #bilder #fotoblogg #bygda #kvalsvika #bekkeblom #soleihov #løvetann



 

18 kommentarer

Siste innlegg