varmt


Uansett hvor sakte jeg beveger meg, så svetter jeg………
Det er varmt og lummert og varmt og sol…
Varmeste og mest stabile sommer jeg kan huske på lenge….

Og det er dette vi vil ha!
Og det er dette jeg vil ha også………..
Men det er jo bare det at jeg blir så fort lei…………..
Og jeg SVETTER så himla i varmen…
Det er rett og slett PYTON….
Men jeg skal ikke klage..
🙂
Det er varmt og det er sommer og livet er her og nå.
Svett eller ikke…..
Det må tåles 🙂


Det er en del regn innimellom sola, og det er heilt ok det også.

Skulle berre fordelt regnet litt utoer østlandet også, for de trenger det mer enn oss akkurat nå………

Morgenturen med friskt regn i minne i naturen.


Stille stund………


Katten Mr Sniff, ja han er alltid rundt hjørnet og venter på oss om han ikke ligger inne og slapper av.
Det er jo varmt uansett hvor man er nå for tiden, inne eller ute….

Så er jeg endelig ferdig med å male muren på huset.
Det siste under veranda ble tatt i dag, og selvfølgelig er det en hale eller to som er og hjelper til også……..


Litt ekstra hvitt rundt den hvite halen er berre lekkert det hehehe

Det er ettermiddag og lummert.
Solen har varmet og tørket fra morgenens regn, og nå skyer det til igjen.
Kommer det enda mere regn?


Mørke skyer klaker på seg bak oss…..


Mmmmmmm 
Rips og vaniljesaus……………..


Rognebær i modningsprosessen


Naturen er i endring

Ville ha blomster i håret før sommeren er over 🙂


Og her i skyggen under et tre ligger Mr Sniff og venter på oss og tar imot oss med sine mjaaaau

Morgentur og ettermiddagstur for i dag, og med regn i etterkant av hver tur 🙂

 

#blomsterihåret #naturbilder #hundogkatt #kattenMrsniff #hundenLeia #fotografering #bilderpåblogg #selfie #flowerpower #mandag

 

20 kommentarer

Siste innlegg