aktiv

Fredag, og en aktiv dag 🙂

Spinning og litt styrke til morgenen –
for jeg vil prøve komme meg på spinning fredags morgen når jeg har anledning – og i dag var en slik dag 🙂


Og dette er resultatet etter en spinningtime 🙂

Svett og varm og klar for resten av dagen 😀

Så er det hunden sin tur 🙂
Den må luftes litt så den får gjøre viktige ting ute i naturen 🙂


#bakside


#framside
-eller motsatt 🙂


Jeg hadde en del frukt og grønt liggende – som jeg liksom har glemt å spise – så da gjekk de i mikseren for deilig juice – og denne maskinen er jeg glad jeg har investert i 🙂
Litt slik, kjekt å ha 🙂


Man får den lekreste juice <3

Mmmmmm
#hjemmelaget
#juice

Og dette går i søpla 🙂

Så blei det litt øving av tekst og melodi igjen…….
Og hunden Leia uler ikke.
Hun bare ligger og koooooser seg hun hehehe

Ettermiddagstur ble det også – før avslapning, strikking og fyring  i ovnen.
Kos på en fredag 🙂

Så har det blitt #titusenskritt i dag også.


Det har jo blitt mere enn dette men, det var slik det stod da jeg var ferdig med turen ute 🙂

 

 

 

 

#fitbit #utpåturaldrisur #utno #naturfoto #høstblad #hundenLeia #fruktjuice #spinning #aktivtrening #styrke #mestring #fotografering #foto

 

 

14 kommentarer
    1. Kjempeflink du er, og jeg blir imponert over hvor flink du er til å holde deg i form 🙂
      Jeg gleder meg kjempemasse til å begynne å trene igjen jeg også 🙂 Begynner til fysioterapeut på onsdag 🙂
      Så kjempefine bilder 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Så flink du er med både trim, skritt og juice. Her ble det et par kilometer i dag. Jeg måtte i begravelse. Så trist! Før i uken var det myyyyye bedre med skritt med over 10000 hver dag! Vi går og vi går og herlig er det.Nydelige bilder. Kos deg i kvelden 🙂

    3. Ja du er jammen flink…Kan man putte ting oppi mikseren med skall?!?! Så kjekt….Blir det ikke bismak? Du må kose deg med kvelden og godt at Leia liker sangen din da…når katten protesterer….hihihih

    4. du er virkelig flink å komme deg ut,trene ,gå turer og alikavel ha tid til strikking og kos ,må vist begynne å bli litt flinkere jeg også,ta på meg min fitbit ,den har nemlig lagt i skuffen veldig lenge nå

    5. Toini: heheheh appelsiner og slikt kan man putte oppi med skall – men ikke Kiwi——- den må skrelles 🙂 Veldig greit. En herlig maskin som lager de beste juicer utifra hva du selv putter oppi. Man kan ha gulrøtter, poteter og alt mulig i den. SUNT!
      Ja Leia ligger bare og lytter hun 🙂 hehehe

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg