vind og kaldt

LØRDAG
– vind og kaldt – men tur ut for hund og menneske mĂ„ det bli allikevel.
I dag tenkte jeg litt slik at om det ikke hadde vÊrt for hunden i dag, hadde jeg nok ikke gÄtt denne turen


kanskje



Men det vet jeg ikke – for turen ble gĂ„tt – og fitbiten mĂ„lte 5,3 kilometer.
Godt i gang med dagen kan man si 🙂

Vi siktet oss inn pÄ
BARMEN 
i dag.


Hun er vakker denne hunden <3
Jeg mÄ av og til bare beundre



..
Hun er Ă„rvĂ„ken – full kontroll rundt seg – varsler


..


Det blÄser litt da


.
Men ikke vÊrre enn at det er fint Ä gÄ.


Jeg mĂ„ innrĂžmme at jeg kjenner engstelse inn i meg nĂ„r jeg gĂ„r tur – og det er noe jeg mĂ„ riste av meg.
Dette kommer etter da jeg og hunden blei slĂ„tt i bakken av kastevind – orkan – som kom innover fra stadt/svinĂžya – en dag vi skulle gĂ„ tur til Mulevika.
Les om den turen 
HER

om du vil.
Jeg har aldri opplevd slik vind – og den kom og for like fort
.
Denne fĂžlelsen av null kontroll sitter litt i.
Og den mĂ„ utfordres – denne engstelsen.
SĂ„ – vi gĂ„r tur vi – med en fĂžlelse av litt redsle inne i meg som jeg ikke viser til hverken hund eller andre




For da kan det fort skje at turene ikke blir noe av lenger – for tenk om
..


Jeg velger Ă„ glede meg over det vakre, og ta vind og regn som det er – og at disse kreftene kan vĂŠre sterke og Ăždeleggende av og til
.


Jeg er glad jeg har denne herlige #turvennen ved min side <3

 


SĂ„ er vi oppe ved #Barmen og ser mot #Muletua.
Men i dag skal vi ikke gÄ mot Muletua.
Vi gÄr med vinden i ryggen og ned til vassverket og hjem.


#venner


Vi er pĂ„ ved ned mot vassverket – med utsikt til #bygda 🙂


En HAI pÄ land?


Vi er snart nede pĂ„ denne grusveien som gĂ„r fra vassverket 🙂


#goretexsko og #finesokker i fjellet er ok det 🙂
Sokkene strikket Hanne til meg for et par Ă„r siden 🙂

 

 

 

 

 

#engstelse #vind #utfordresegselv #mestring #fjelltur #hundogmenneske #tenkepositivt #utno #fotografering #naturfoto #foto #gladinaturen #trygginaturen #hjerteinaturen #fitbit #aktivtrening #titusenskritt #kilometer #turglede

20 kommentarer

Siste innlegg