opplett

Morgentur  til 
Golleneset fyr
og
videre opp til 
Okla.

Jeg liker å gå motbakker, for det er så herlig når man kommer opp!!
Som dette; det er i motbakker det går oppover 🙂
Man får ny energi.

Det er så herlig at det ikke regner………
Men jeg går tur i støvler i dag i tilfelle, liksom 🙂


Naturen er så flott.
Og jeg blir aldri lei de samme stedene.
Hvorfor?
Fordi det aldri er samme lyssetting ute.
Skyer, sol, blå himmel, regn, lyst, mørkt, overskyet……
Aldri samme lyset som gjenskinner seg i motivene 🙂


Og havet, aldri er bølgene like……….
fargen i sjøen……


Det slo meg igjen i dag, at dette blir jeg ikke lei av.
Og i dag trengte jeg denne ekstra energien som er i naturen.
Styrken fra havet – fra vinden og himmelen – jeg trengte de gode energiene fra naturen – og jeg følte gleden av å være I det 🙂


Ryggen kranglet litt i dag – den gjør det ofte – og medisin er ut å gå, og bruke muskler.
Så oppover det går.
Tankene på musikk, tekst og sanger svirrer i hodet, men etter en stund slipper de litt taket og det blir bare hund og menneske i naturen.


Herlig blått innimellom skyene og jeg må nyte det litt 🙂


For ute i havet der, kommer det noe regn, og det er ikke sikkert det fyker forbi denne gangen 🙂


Vi rusler nedover mot dalen og bygda.


Og regnet ligger bak oss borte ved #Runde 

Vi kommer oss hjem før det begynner å regne………..

Og i “dalen” var det ganske #deplete å gå så både hund og menneske blei skitne på føttene.
Derfor måtte Leia i badekaret 🙂

#hundebad

 

 

 

En god tur som gjorde meg avslappet og påfyll av litt mere energi.
Ryggen er grei nok etter ture og er ikke værre.

Ønsker dere alle en herlig torsdag!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#motbakker #deterimotbakkerdetgåroppover  #gollenesetfyr #okla #fjelltur #hundsombader #shetlandsheepdog #hundenLeia #utetid #natur #fotografering #naturbilder #hobbyfotograf #energigivende #lysinaturen #energikilde #hundogmenneskeinaturen

6 kommentarer
    1. Skjønner godt at du koser deg jeg på de samme turene, med ulik lyssetting og ulikt turfølge av og til. Og man opplever jo ting forskjellig fra gang til gang 🙂 Flotte bilder 🙂

    2. Flotte bilder! og ja…naturen er aldri helt lik…Det forandrer seg i vær og vind…Så bra dere fikk en tur i opplett…Herlig! Håper ryggen er bedre….Jeg sliter også med den om dagen…og i dag ble turen for lang..Lærer aldri…hihih

    3. Toini: Tusen takk 🙂 Jeg sliter med ryggen hver dag om morgenen når jeg står opp…… og nå føler jeg at jeg er inne i en periode den er værre enn vanlig…………… så jeg må ha god tid om morgenen – og MÅ ut og gå for å få en god dag videre 🙂 Er noe dritt…. kjenner det går på psyken løs til tider men jeg står jo midt i det……………. Ønsker deg en fin fredag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg