30.10.2018

 

 

#Mausavatnet

 


Så var jeg HER igjen – for har gått hit et par ganger og snudd tilbake, men i dag gjekk jeg videre og hele runden rundt vatnet.
Man må ha en god time for å komme rundt – iallefall jeg som fotograferer litt her og der 😀


Et stort tre har veltet – kanskje vinden som har røsket det over ende…


Berre nytelse å gå slik og kjenne at kroppen blir varm.


Dansende løv 🙂

En god time på ryggskolen der jeg fortalte om hvordan jeg har hatt det siste tiden med alt det travle…………
Så får vi se hvordan formen er fremover.
Hodet opp og føttene ned!!

God tirsdag til dere alle – nå blir det kor-øving på meg snart 🙂

 

 

 

 

 

#høstblad #dansendeløv #utetid #titusenskritt #fitbit #mestringsfølelse #foto #natur #kuldegrader #tursti #utno

16 kommentarer

Siste innlegg